Navne til tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2013

Babiesontheway

et-ønske skriver:

Vi ved endnu ikke hvilke køn der gemmer sig i maven, men tankerne vælter allerede rundt
Hvad skal de kære små hedde? Jeg går ikke ind for navne som "mads & Mette" altså som ligner hinanden, samtidig skal det også klinge godt sammen....

Så kom med dit bud, dreng-dreng - pige-dreng (kan slet ikke forestille mig at der er to piger, så derfor er det nok ikke så aktuelt).

Og og vores børn skal have mellem navne, ikke som de vil blive kaldt, men som man bruger ved underskrift mv. Ved en dreng er det Adam og en pige er det Mai

Glæder mig til at læse alle Jeres forslag (for min mand er temmelig svær at blive enig med).

Vores drenge skal hedde William og Alexander 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

et-ønske

Babiesontheway skriver:

Vores drenge skal hedde William og Alexander 

Sikke nogle fine navne

Hvornår skal i møde dem?

Anmeld

16. november 2013

MortilElias2010

Pigent skriver:

Nu kunne jeg lige se i godt kunne lide navnet Felix så først får i lige nogle forslag med Felix

Felix Adam og Olivia Mai
Felix Adam og Astrid Mai
Felix Adam og Viola Mai
Felix Adam og Marius ???
Felix Adam og Emil ???
Felix Adam og Saxe ???

Også får du lige pigenavne alligevel selvom du ikke tror der gemmer sig to piger
Olivia Mai og Smilla ???
Viola Mai og Silke ???
Naja Mai og Merle ???

Marius Adam og Alfred ???

Emil Adam og Sofus ???

Viggo Adam og Theo ???

Marius Adam og Olivia Mai 

Viggo Adam og Astrid Mai

Sofus Adam og Smilla Mai

Jeg syntes faktisk, overraskende for mit eget vedkommende, at Olivia Mai er vildt sødt 

Anmeld

16. november 2013

Alexander&Lærke

Hov hov nu er Mette ellers et rigtigt fint navn. 

Jeg kender en lille pige som hedder Molly Mai det syntes jeg meget fint.

men Ellers findes der mange fine navne både drenge Og pige. Mine favoritter er bla.

Alexander

William

Villads

magnus

Magne

Ferya

Sofia

Carla

Liv

Lærke

Laura.

Anmeld

16. november 2013

Babiesontheway

et-ønske skriver:

Sikke nogle fine navne

Hvornår skal i møde dem?

Tvillingetermin er 10 januar :-)

Så vi håber de holder sig inde til omkring der :-)

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

Babiesontheway skriver:

Tvillingetermin er 10 januar :-)

Så vi håber de holder sig inde til omkring der :-)

Uhhhh hvor er det spændende

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

Alexander&Lærke skriver:

Hov hov nu er Mette ellers et rigtigt fint navn. 

Jeg kender en lille pige som hedder Molly Mai det syntes jeg meget fint.

men Ellers findes der mange fine navne både drenge Og pige. Mine favoritter er bla.

Alexander

William

Villads

magnus

Magne

Ferya

Sofia

Carla

Liv

Lærke

Laura.

Jeg havde også tænkt på Molly, men det hedder min nieces hamster

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

MortilElias2010 skriver:

Jeg syntes faktisk, overraskende for mit eget vedkommende, at Olivia Mai er vildt sødt 

Jeg kan så afsløre at af pige navne har vi nemlig Olivia, Andrea og My på listen
Men vi har svært ved at blive enige min mand er ikke til alt for specielle navne

Anmeld

16. november 2013

Loa

et-ønske skriver:

Det er en tradition i min familie, mit mellemnavn er vist det der er brugt mest af os alle

Er det sådan et navn alle hedder? Altså at alle hedder det samme?

Anmeld

16. november 2013

LinLin

et-ønske skriver:

Vi ved endnu ikke hvilke køn der gemmer sig i maven, men tankerne vælter allerede rundt
Hvad skal de kære små hedde? Jeg går ikke ind for navne som "mads & Mette" altså som ligner hinanden, samtidig skal det også klinge godt sammen....

Så kom med dit bud, dreng-dreng - pige-dreng (kan slet ikke forestille mig at der er to piger, så derfor er det nok ikke så aktuelt).

Og og vores børn skal have mellem navne, ikke som de vil blive kaldt, men som man bruger ved underskrift mv. Ved en dreng er det Adam og en pige er det Mai

Glæder mig til at læse alle Jeres forslag (for min mand er temmelig svær at blive enig med).

Kald dem Adam og Mai synes ikke Adam fungerer specielt godt som andetnavn, men fantastisk som fornavn (har selv een på tre år )

Der er altså noget med det der med mellemnavne... At hvis det er et almindeligt fornavn så skal det også stå som fornavn... hehe... Kan som du kan se ikke helt huske hvordan det lige er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.