Navne til tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.675 visninger
22 svar
17 synes godt om
15. november 2013

et-ønske

Vi ved endnu ikke hvilke køn der gemmer sig i maven, men tankerne vælter allerede rundt
Hvad skal de kære små hedde? Jeg går ikke ind for navne som "mads & Mette" altså som ligner hinanden, samtidig skal det også klinge godt sammen....

Så kom med dit bud, dreng-dreng - pige-dreng (kan slet ikke forestille mig at der er to piger, så derfor er det nok ikke så aktuelt).

Og og vores børn skal have mellem navne, ikke som de vil blive kaldt, men som man bruger ved underskrift mv. Ved en dreng er det Adam og en pige er det Mai

Glæder mig til at læse alle Jeres forslag (for min mand er temmelig svær at blive enig med).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

esioul

et-ønske skriver:

Vi ved endnu ikke hvilke køn der gemmer sig i maven, men tankerne vælter allerede rundt
Hvad skal de kære små hedde? Jeg går ikke ind for navne som "mads & Mette" altså som ligner hinanden, samtidig skal det også klinge godt sammen....

Så kom med dit bud, dreng-dreng - pige-dreng (kan slet ikke forestille mig at der er to piger, så derfor er det nok ikke så aktuelt).

Og og vores børn skal have mellem navne, ikke som de vil blive kaldt, men som man bruger ved underskrift mv. Ved en dreng er det Adam og en pige er det Mai

Glæder mig til at læse alle Jeres forslag (for min mand er temmelig svær at blive enig med).

adam er jo mit ynglings. Det er så flooot prøver med lidt bud:                             Thea mai, lykke mai, lærke mai, sophia mai, leah mai. Drenge navne:                      Felix adam, phillip adam, marc adam, nicholas adam.

Meeeen intet stikker adam leander

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

esioul skriver:

adam er jo mit ynglings. Det er så flooot prøver med lidt bud:                             Thea mai, lykke mai, lærke mai, sophia mai, leah mai. Drenge navne:                      Felix adam, phillip adam, marc adam, nicholas adam.

Meeeen intet stikker adam leander

Hvor er det sjovt søde dig, vores favorit drenge navne sammensætning er Felix Adam Det er simpelthen for sjovt

Og tak for dine bud søde

Anmeld

16. november 2013

esioul

et-ønske skriver:

Hvor er det sjovt søde dig, vores favorit drenge navne sammensætning er Felix Adam Det er simpelthen for sjovt

Og tak for dine bud søde

åhh er jeg nu tankelæser igen:p det lyder også super fint. Felix er et fint navn :0) prøver lige med lidt flere pigenavne: Fiona mai, filippa mai, camille mai, rebekka mai

Anmeld

16. november 2013

BabyMus

Dejligt med tvillinger i maven. (:

Der er jo mange mange navne, så vil lige komme med mine egne yndlings hvis jeg fik tvillinger. De første er dem jeg selv ville vælge lige nu.

Marius og Vigga

Vigga og Olivia

Marius og Felix

Aya og Noa

Aya og Zoe

Freja og Vigga

Freja og Alma

Freja og Liva

Silke og Aya

Leonora og Mynthe

Victoria og Augusta

Victoria og Annabella

Victoria og Leonora

Vigga og Olivia

Olivia og Viola

Vigga og Viola

Mynthe og Viola

Mynthe og Noa-Bella

Mynthe og Nova

Mynthe og Nora

Mynthe og Malou

Mynthe og Flora

Felix og Freja

Felix og Vigga

Norah og Micah

Linus og Olivia

Gabriel og Victoria

Gabriel og Leonora

Marius og Mynthe

Elliot og Viola

Elliot og Noa-Bella

Elliot og Noa-Mynthe

Felix og Oskar

Felix og Marius

Oskar og Marius

Oskar og Elliot

Anmeld

16. november 2013

BabyMus

16. november 2013

Loa

Hvorfor skal de have mellemnavne?
Når det er noget de ikke skal kaldes alligevel?

Anmeld

16. november 2013

Pigent

Nu kunne jeg lige se i godt kunne lide navnet Felix så først får i lige nogle forslag med Felix

Felix Adam og Olivia Mai
Felix Adam og Astrid Mai
Felix Adam og Viola Mai
Felix Adam og Marius ???
Felix Adam og Emil ???
Felix Adam og Saxe ???

Også får du lige pigenavne alligevel selvom du ikke tror der gemmer sig to piger
Olivia Mai og Smilla ???
Viola Mai og Silke ???
Naja Mai og Merle ???

Marius Adam og Alfred ???

Emil Adam og Sofus ???

Viggo Adam og Theo ???

Marius Adam og Olivia Mai 

Viggo Adam og Astrid Mai

Sofus Adam og Smilla Mai

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

Loa skriver:

Hvorfor skal de have mellemnavne?
Når det er noget de ikke skal kaldes alligevel?

Det er en tradition i min familie, mit mellemnavn er vist det der er brugt mest af os alle

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

Tusinde tak for alle jeres input  der er bestemt nogle GODE forslag - skal nok lade jer vide hvad valget falder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.