dukan kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
wamse skriver:

Jeg spiser meget tun, rejer, fedtfattig oksekød + hakket kylling og kyllinge filet Jeg bruger noget ymer agtigt noget, som hedder skyr, som har et lavt fedt indhold og et højt proteinindhold. Jeg holder mig til mig mest til æggehvider, da jeg har forhøjet kolesteroltal. Jeg steger i stort set intet fedt. Jeg spiser mellemmåltider også for at holde forbrændingen igang, og jeg drikker 1½-2 l vand

Jeg spiser kødchips som mellemmåltider, og har bagt dukan rugbrødet, som jeg synes smager rigtig godt.

Var slet ikke klar over der var erstatningsrugbrød. Det gør det mere overskueligt ift. madpakke til skole
Tak for inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

wamse

mor:) skriver:

Var slet ikke klar over der var erstatningsrugbrød. Det gør det mere overskueligt ift. madpakke til skole
Tak for inspiration

Der er erstatninger for stort set alt

Der er super mange rigtig gode opskrifter på meget lækkert på mange sider på facebook også og på dineslankekur.dk

Jeg bagte sådan nogle små marengstoppe til den søde tand i fredags, total lækre med æggehvider og kunstig sukker fra lidl.

Der er opskrifter til lækre boller, som jeg vil prøve at bage i morgen, som jeg så må få 2 af hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.