dukan kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
anna111 skriver:

Han stoppede midt i anden fase så det kan måske osse have noget med det at gøre for hans kammrat har tabt sig helt sindsygt på den kur og han har så vidt jeg ved ikke taget på igen han drak osse meget grøn the da det sætter forbrændingen op og han spiste altid sinde måltider af en lille talerken og han drak osse light cola under kuren og spiste masser af frikedeller med frikelet blanningen i som han stejede i meget lidt olie og spiste med ketsup til og det er godt nok ikke pracis efter kuren men han tabte sig alligevel helt vildt

Ja det kan være det er derfor. For der står at man skal være i tredje fase for hver 1 kg tabt i 10 dage for at bevare vægten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

wamse

Er der flere dukanere her inde? For så kunne vi jo støtte hinanden :-) jeg er på 4 dagen i angrebsfasen, og skal være det i 6 dage, og går så videre til fase 2, og må tilføje nogle grøntsager til min kost :-) jeg har ikke haft en vægt, men har altså tabt 2 cm i mavemål på de 4 dage, det er sgu da ok :-)

Anmeld

16. november 2013

wamse skriver:

Er der flere dukanere her inde? For så kunne vi jo støtte hinanden :-) jeg er på 4 dagen i angrebsfasen, og skal være det i 6 dage, og går så videre til fase 2, og må tilføje nogle grøntsager til min kost :-) jeg har ikke haft en vægt, men har altså tabt 2 cm i mavemål på de 4 dage, det er sgu da ok :-)

Ja det er da stærkt gået. Men er det ikke svært at finde på madretter når det kun er protein? Hvordan ser din dag ud ift. mad? Jeg skal være i den i tre dage. Jeg starter nok imorgen eller mandag. Jeg må lige veje mig og måle mig. Synes det er en god ide med lidt støtte.

Anmeld

16. november 2013

FrkZier

mor:) skriver:

Hej alle.
Jeg overvejer at starte på dukan kuren for at smide de sidste 7kg. Hvaf syntes i der har været på den om kuren?

Taber man sig virkelig ved denne kur og holder vægten når man så er færdig med den?

Skriv gerne både jeres succeshistorier og "nederlag".

Trænede i de 20-30min hver dag eller fulgte i bare kosten?

nu har jeg ikke selv erfaring med dukan kuren, men kan læse at nogle skrive man tager det hele på igen når man slutter - ja det jo klart hvis man går tilbage til sine gamle madvaner, det jo præcis det samme som med fx. nupo, hvis du går tilbage til at spise pizza og chips hver dag vil man jo SELVFØLGELIG tage hele lortet på igen efter endt kur, men hvis man derimod går over til at spise sund og dyrke motion vil du ikke tage det hele på igen

blot lige et input herfra

Anmeld

16. november 2013

1974

Jeg er på Dukan start d.1 maj og 4 1/2 mdr. Hade jeg tabt 18 kg .jeg er i fase 3 nu ,og holder vægten .

Anmeld

16. november 2013

FrkZier skriver:

nu har jeg ikke selv erfaring med dukan kuren, men kan læse at nogle skrive man tager det hele på igen når man slutter - ja det jo klart hvis man går tilbage til sine gamle madvaner, det jo præcis det samme som med fx. nupo, hvis du går tilbage til at spise pizza og chips hver dag vil man jo SELVFØLGELIG tage hele lortet på igen efter endt kur, men hvis man derimod går over til at spise sund og dyrke motion vil du ikke tage det hele på igen

blot lige et input herfra

Ja det er selvfølgelig rigtigt
Jeg håber også at dekan kuren kan kickstarte en livsstilsændring for jeg er god til at hygge med slik når den lille er puttet og det skal jo stoppe
Tabte du dig med den?

Anmeld

16. november 2013

1974 skriver:

Jeg er på Dukan start d.1 maj og 4 1/2 mdr. Hade jeg tabt 18 kg .jeg er i fase 3 nu ,og holder vægten .

Ej hvor flot. Sikke et stort vægttab. Dejligt med positive input. Havde da næsten lige givet op på forhånd

Anmeld

16. november 2013

DianaM

Et vildt vægttab
Hvad med træthede og forstoppelse. Døjede du med det?

Havde lidt forstoppelse og træthed i starten, men var vidst relativ heldig hvad "bivirkninger" angår.

Anmeld

16. november 2013

DianaM skriver:

Havde lidt forstoppelse og træthed i starten, men var vidst relativ heldig hvad "bivirkninger" angår.

Håber jeg bliver lige så heldig

Anmeld

16. november 2013

wamse

Ja det er da stærkt gået. Men er det ikke svært at finde på madretter når det kun er protein? Hvordan ser din dag ud ift. mad? Jeg skal være i den i tre dage. Jeg starter nok imorgen eller mandag. Jeg må lige veje mig og måle mig. Synes det er en god ide med lidt støtte.

Jeg spiser meget tun, rejer, fedtfattig oksekød + hakket kylling og kyllinge filet Jeg bruger noget ymer agtigt noget, som hedder skyr, som har et lavt fedt indhold og et højt proteinindhold. Jeg holder mig til mig mest til æggehvider, da jeg har forhøjet kolesteroltal. Jeg steger i stort set intet fedt. Jeg spiser mellemmåltider også for at holde forbrændingen igang, og jeg drikker 1½-2 l vand

Jeg spiser kødchips som mellemmåltider, og har bagt dukan rugbrødet, som jeg synes smager rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.