dukan kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.120 visninger
21 svar
3 synes godt om
15. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hej alle.
Jeg overvejer at starte på dukan kuren for at smide de sidste 7kg. Hvaf syntes i der har været på den om kuren?

Taber man sig virkelig ved denne kur og holder vægten når man så er færdig med den?

Skriv gerne både jeres succeshistorier og "nederlag".

Trænede i de 20-30min hver dag eller fulgte i bare kosten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Lige et spørgsmål til:
Synes ikke jeg kan læse nogen steder hvorfor det egentlig er at man ikke må dyrke intensiv sport. Er der nogen der ved det?

Anmeld

15. november 2013

1234rj

mor:) skriver:

Lige et spørgsmål til:
Synes ikke jeg kan læse nogen steder hvorfor det egentlig er at man ikke må dyrke intensiv sport. Er der nogen der ved det?

Det må man ikke i starten pga du er på ren protein kur, altså kroppen får ikke alle de ting den plejer hvilket resultere i at du i starten af kuren er langt mere træt og kroppen er i udrensningsfase.

Hvis du skal på kuren skal du købe selve bogen og læse den da alle de ting er forklaret :-)

Jeg fik forstoppelse så på mig hjalp den ikke.. Men når du når til sidste fase skal du jo stadigvæk holde 1 protein dag om ugen fremover for at holde vægttabet. Min kæreste tabte sig, men vi stoppede jo pga mig og på under en uge havde han taget det hele på igen :-)

Håber du kan bruge det til lidt :-)

Anmeld

15. november 2013

1234rj skriver:

Det må man ikke i starten pga du er på ren protein kur, altså kroppen får ikke alle de ting den plejer hvilket resultere i at du i starten af kuren er langt mere træt og kroppen er i udrensningsfase.

Hvis du skal på kuren skal du købe selve bogen og læse den da alle de ting er forklaret :-)

Jeg fik forstoppelse så på mig hjalp den ikke.. Men når du når til sidste fase skal du jo stadigvæk holde 1 protein dag om ugen fremover for at holde vægttabet. Min kæreste tabte sig, men vi stoppede jo pga mig og på under en uge havde han taget det hele på igen :-)

Håber du kan bruge det til lidt :-)

ja okay. hvis man ender med at tage det hele på igen er det måske ikke så fedt, for jeg gider jo ikke være på kuren resten af mit liv, men håber egentlig bare den hjælper mig til at kickstarte en kostomlægning.
Tak fordi du tog dig tid til at svare

Anmeld

15. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Min kæreste har været på den og han tabte sig godt nok selv om han ikke holdt den 100% men efter han stoppede har han taget det hele på igen så måske ikke den bedste kur med mindre man vil være på den resten af livet

Anmeld

15. november 2013

anna111 skriver:

Min kæreste har været på den og han tabte sig godt nok selv om han ikke holdt den 100% men efter han stoppede har han taget det hele på igen så måske ikke den bedste kur med mindre man vil være på den resten af livet

ih øv...nej det er netop det jeg ikke gider

Anmeld

15. november 2013

DianaM

Jeg har været på den og tabte mig på lidt over 2 mdr 13 kg. Nu er jeg så blevet gravid og er derfor stoppet med kuren og er blot opmærksom på at spise varieret og har kunnet holde vægten i ca 3 uger.

Satser på at starte op igen efter barsel.

Anmeld

15. november 2013

DianaM skriver:

Jeg har været på den og tabte mig på lidt over 2 mdr 13 kg. Nu er jeg så blevet gravid og er derfor stoppet med kuren og er blot opmærksom på at spise varieret og har kunnet holde vægten i ca 3 uger.

Satser på at starte op igen efter barsel.

Et vildt vægttab
Hvad med træthede og forstoppelse. Døjede du med det?

Anmeld

15. november 2013

anna111 skriver:

Stoppede din kæreste efter anden fase eller tog han tredje fase med?

Anmeld

15. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
mor:) skriver:

Stoppede din kæreste efter anden fase eller tog han tredje fase med?

Han stoppede midt i anden fase så det kan måske osse have noget med det at gøre for hans kammrat har tabt sig helt sindsygt på den kur og han har så vidt jeg ved ikke taget på igen han drak osse meget grøn the da det sætter forbrændingen op og han spiste altid sinde måltider af en lille talerken og han drak osse light cola under kuren og spiste masser af frikedeller med frikelet blanningen i som han stejede i meget lidt olie og spiste med ketsup til og det er godt nok ikke pracis efter kuren men han tabte sig alligevel helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.