klar parat fød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Aabye

SjeBets skriver:

Jeg er 38+ 2 nu så tænker jeg skal i gang

Ja så ville jeg da også til at pakke tasken.. Du kan jo bare gemme den lidt væk så den ikke står i vejen.. Alternativt så smid den i bilen, så kan den da stå der og hygge sig.. Det gjorde jeg selv med min den første da jeg pakkede den om.. Der røg den i bilen så jeg ikke hele tiden gik og tjekkede den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

SjeBets

Aabye skriver:

Ja så ville jeg da også til at pakke tasken.. Du kan jo bare gemme den lidt væk så den ikke står i vejen.. Alternativt så smid den i bilen, så kan den da stå der og hygge sig.. Det gjorde jeg selv med min den første da jeg pakkede den om.. Der røg den i bilen så jeg ikke hele tiden gik og tjekkede den

Tror også bare jeg gør det i morgen så er det i orden . Jordmor siger også hun står fast så det kan ske når som helst

Anmeld

14. november 2013

Ida cornerup

Jeg Pakket alt ned i autostolen, ca en uge før

Anmeld

15. november 2013

M&J87

Jeg er 37+3, og er så småt begyndt, babytøjet er klart, mangler bare at vaske dyne. Til mig har jeg gjort udskrivelses tøj klart, et par ammetoppe, og et par lækre graviditets trusser :-) Men jeg er ikke færdig, jeg vil have egen pude med(den kan jeg af gode grunde ikke pakke ned nu), tlf. lader, badekåbe, makeup taske, og til far en skifte trøje, og deodorant, tandbørster og tandpasta. Hvis vi glemmer noget er det jo ikke værre end at min mand kan hente det.

Anmeld

15. november 2013

SjeBets

M&J87 skriver:

Jeg er 37+3, og er så småt begyndt, babytøjet er klart, mangler bare at vaske dyne. Til mig har jeg gjort udskrivelses tøj klart, et par ammetoppe, og et par lækre graviditets trusser :-) Men jeg er ikke færdig, jeg vil have egen pude med(den kan jeg af gode grunde ikke pakke ned nu), tlf. lader, badekåbe, makeup taske, og til far en skifte trøje, og deodorant, tandbørster og tandpasta. Hvis vi glemmer noget er det jo ikke værre end at min mand kan hente det.

Troede at man blev "smidt" ud stort set lige efter man havde født

Anmeld

15. november 2013

M&J87

SjeBets skriver:

Troede at man blev "smidt" ud stort set lige efter man havde født

Ikke nødvendigvis som førstegangs, og jeg tænker at en fødsel kan tage rimelig lang tid, derfor deo, og toilet taske, hvis far vil holde babyen er det rart med en ekstra trøje hvis der kommer gylp eller andet snask på.

Tøj har jeg kun til udskrivelse, også til baby, på hospitalet benytter vi os af deres, på herlev kan man vælge om man vil blive eller om man vil hjem samme dag, alt afhænger jo af forløbet (som førstegangs.)

Anmeld

15. november 2013

Bertris

Tror jeg begyndte i uge 25 :i

men blev ved med at pakke om indtil den dag jeg blev sat igang

Anmeld

15. november 2013

Stivdie

SjeBets skriver:

Hvor lang tid før pakkede i til sygehuset?

Tror jeg begyndte så småt at lægge ting i tasken omkring uge 34-35. Blev så indlagt med ssf i starten af uge 36, så resten af tasken blev pakket i slutningen af uge 36, hvor jeg fik lov at være hjemme på weekend.
Fødte i slutningen af uge 38.

Anmeld

15. november 2013

Lukas&Liam<3

Jeg pakkede først da vandet gik, var endda i fakta for at handle lidt med veer

Anmeld

15. november 2013

SjeBets

M&J87 skriver:

Ikke nødvendigvis som førstegangs, og jeg tænker at en fødsel kan tage rimelig lang tid, derfor deo, og toilet taske, hvis far vil holde babyen er det rart med en ekstra trøje hvis der kommer gylp eller andet snask på.

Tøj har jeg kun til udskrivelse, også til baby, på hospitalet benytter vi os af deres, på herlev kan man vælge om man vil blive eller om man vil hjem samme dag, alt afhænger jo af forløbet (som førstegangs.)

Nå ok troede faktisk de "smed" alle ud over en kam i dag, men det er så også mange år siden jeg fik min første kan bare huske med nr to, selv om det er 9 år siden, kunne de ikke komme af med os hurtig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.