klar parat fød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

SjeBets

M (: skriver:

Det er da også et par dage
Men siger man ikke også, at det næsten kan betegnes som en førstegangsfødsel, hvis det er mere end 7 år siden sidst?

Det siger min jordmor godt nok også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

SjeBets

MMOGM skriver:

Havde pakket dynen, sut, shampoo, balsam, tandbørste, det første sæt tøj, sådanne ting jeg helst ikke ville glemme hihi 

Mit tøj, og resten af min søns tøj, tøj til manden og sådan røg bare i tasken da veerne kom og vi skulle kører hehe 

Tror bare jeg får pakket i morgen . Manden skal nok gå i panik når det går igang og ikke være til meget hjælp

Anmeld

14. november 2013

MMOGM

SjeBets skriver:

Tror bare jeg får pakket i morgen . Manden skal nok gå i panik når det går igang og ikke være til meget hjælp

Haha 

Ja så er det om at få pakket 

Denne gang pakker jeg også før 

Anmeld

14. november 2013

Aabye

Første gang pakkede jeg ret tidligt.. Var vist kun 30+.. Tasken blev så pakket om da jeg var 38+ og blev lagt i vores bil.. 

Anden gang pakkede jeg først 37+ da jeg pludselig blev rigtig dårligt og blev indlagt.. Fik også veer som de så valgte at stoppe da de mente at knægten var for lille og havde bedst af at blive.. Endte så med at føde 39+3..

Anmeld

14. november 2013

Fine_007

SjeBets skriver:

Hvor lang tid før pakkede i til sygehuset?

Jeg pakkede på dagen for min igangsættelse - gik 11 dage over tid. Jeg ville ikke have en taske stående, da det helt sikkert bare ville øge utålmodigheden. Havde dog en lille huskeliste i hovedet

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

Aabye skriver:

Første gang pakkede jeg ret tidligt.. Var vist kun 30+.. Tasken blev så pakket om da jeg var 38+ og blev lagt i vores bil.. 

Anden gang pakkede jeg først 37+ da jeg pludselig blev rigtig dårligt og blev indlagt.. Fik også veer som de så valgte at stoppe da de mente at knægten var for lille og havde bedst af at blive.. Endte så med at føde 39+3..

Første gang pakkede jeg også ret tidlig. Men gik 17 sage over kan ikke huske hvornår jeg gjorde det anden gang. Men fødte før termin der og havde sa tøj med så må have gjord det før uge 39 nu er jeg bate i tvivl det er så mange år siden sidst

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

Fine_007 skriver:

Jeg pakkede på dagen for min igangsættelse - gik 11 dage over tid. Jeg ville ikke have en taske stående, da det helt sikkert bare ville øge utålmodigheden. Havde dog en lille huskeliste i hovedet

Jeg følte at jeg pakkede tidligt første gang men gik også 17 dage over

Anmeld

14. november 2013

Aabye

SjeBets skriver:

Første gang pakkede jeg også ret tidlig. Men gik 17 sage over kan ikke huske hvornår jeg gjorde det anden gang. Men fødte før termin der og havde sa tøj med så må have gjord det før uge 39 nu er jeg bate i tvivl det er så mange år siden sidst

Pak den når du er ved at være tæt på termin.. 

Det er strakt værre med indholdet :p jeg var så meget i tvivl da jeg fik min nr 2 til trods for at det kun var halvandet år siden sidst :p

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

Aabye skriver:

Pak den når du er ved at være tæt på termin.. 

Det er strakt værre med indholdet :p jeg var så meget i tvivl da jeg fik min nr 2 til trods for at det kun var halvandet år siden sidst :p

Jeg er 38+ 2 nu så tænker jeg skal i gang

Anmeld

14. november 2013

CroQuis

Uge 31+ og er ikke begyndt endnu.. Men regner med at begynde om 4-6 ugers tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.