klar parat fød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Lykke:)

SjeBets skriver:

Jeg troede de gjorde det mindst en uge før så man ikke risikeret at gå i gang selv

Det troede jeg også. Fik faktisk ikke spurgt om hvorfor det er SÅ tæt på termin da jeg fik datoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

SjeBets

M (: skriver:

Ja, det tog ikke mange minutter. Vi var oppe hos min mor da fødslen gik i gang, så vi ringede til FG, blev bedt om at komme til tjek, kørte hjem til os på vejen, hvor min kæreste og jeg gik op på 2. sal, pakkede tasken på 3-5 minutter (læs: min kæreste pakkede, jeg kommanderede ) og kørte derefter til FG, hvor jeg nægtede at tage tasken med op; ville være pinligt at komme med pakket taske og blive sendt hjem med beskeden: vi ses om en måned Det blev dog ikke aktuelt, og få timer efter fødslen kom min mor med tasken

Ja hold da op. Puha så det store spørgsmål hvad hund pakker man. Ja jeg har fået to børn men kan da ikke huske det. Det er så mange år siden sidst

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

Lykke:) skriver:

Det troede jeg også. Fik faktisk ikke spurgt om hvorfor det er SÅ tæt på termin da jeg fik datoen

Jeg vil spørge jordmo næste gang i teorien kunne du gå i gang selv. Jeg fødte 3 dage før termin sidste gang. Nu nå du har det så skidt med tanken om at skulle føde

Anmeld

14. november 2013

MMOGM

SjeBets skriver:

Hvor lang tid før pakkede i til sygehuset?

Pakkede mens jeg havde veer 

Havde dog pakket de vigtige ting på terminsdagen (fik veer 40+6) 

Anmeld

14. november 2013

M (:

Ja hold da op. Puha så det store spørgsmål hvad hund pakker man. Ja jeg har fået to børn men kan da ikke huske det. Det er så mange år siden sidst

Øh, behageligt tøj, undertøj, ammebh + indlæg, toiletsager, tøj til baby, egen babydyne, pusletaske, kamera + mobil + ladere, evt snacks, evt autostol.

Anmeld

14. november 2013

Lykke:)

SjeBets skriver:

Jeg vil spørge jordmo næste gang i teorien kunne du gå i gang selv. Jeg fødte 3 dage før termin sidste gang. Nu nå du har det så skidt med tanken om at skulle føde

De har heldigvis forsikret mig om, at hvis jeg går i fødsel før får jeg et "akut" kejsersnit. Så det er jeg egentlig okay rolig ved. Men vil da lige spørge hende ad næste gang, for det er da egentlig ret underligt at det ikke er blevet sat før.

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

MMOGM skriver:

Pakkede mens jeg havde veer 

Havde dog pakket de vigtige ting på terminsdagen (fik veer 40+6) 

Hvad er de vigtigste ting ? Hehe kan ikke husker hvad der er vigtigt

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

M (: skriver:

Øh, behageligt tøj, undertøj, ammebh + indlæg, toiletsager, tøj til baby, egen babydyne, pusletaske, kamera + mobil + ladere, evt snacks, evt autostol.

Det er skidt så glemsom man bliver. Men det er også 9 år siden sidste gang

Anmeld

14. november 2013

MMOGM

SjeBets skriver:

Hvad er de vigtigste ting ? Hehe kan ikke husker hvad der er vigtigt

Havde pakket dynen, sut, shampoo, balsam, tandbørste, det første sæt tøj, sådanne ting jeg helst ikke ville glemme hihi 

Mit tøj, og resten af min søns tøj, tøj til manden og sådan røg bare i tasken da veerne kom og vi skulle kører hehe 

Anmeld

14. november 2013

M (:

SjeBets skriver:

Det er skidt så glemsom man bliver. Men det er også 9 år siden sidste gang

Det er da også et par dage
Men siger man ikke også, at det næsten kan betegnes som en førstegangsfødsel, hvis det er mere end 7 år siden sidst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.