åh nej er begyndt at bløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

CroQuis

Rockertand skriver:

Den ene æggeleder, du har tilbage, overtager den andens FUNKTION, der sker altså ægløsning fra samme side hver måned og ikke skiftevis som normalt

Ahh okay, så er den anden faktisk bare passiv og kun brugbar i tilfælde af fertilitetsbehandling, hvor de så kan tage æg ud i begge sider?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

CroQuis

mogms skriver:

Jeg har fået en tid ved lægen kl 12

til et tjek og en scanning - kan de virkelig godt se noget på en scanning når man er 5+6 

Jeg håber, men har godt nok ikke meget håb tilbage - må jeg indrømme

og jeg skal nok update her i tråden, senere på dagen.

De kan i hvert fald se om den sidder i livmoderen eller ej - og hvis du er heldig, kan du måske også se hjertet blinke..  Mener det er fra uge 6 man kan se hjerteblink 

Anmeld

15. november 2013

mogms

CroQuis skriver:

De kan i hvert fald se om den sidder i livmoderen eller ej - og hvis du er heldig, kan du måske også se hjertet blinke..  Mener det er fra uge 6 man kan se hjerteblink 

Jow der sku være fra uge 6, men lægen ville godt se mig så skulle jeg ikke gå helt uvist gennem weekenden.

Men fik at vide det ikke var sikkert de kunne se noget.

Men håber da de kan berolige mit skøre sind omkring GUL. som minimum. 

Men 5+6 er da osse tidligt selv for en tidlig scanning - ikke? 

Og forresten her idag er der ikke blod men mørk udflåd, men stadig lidt ikke på bindet, kun på papiret, mørk udflåd med lidt " fnuller" (undskyld detaljerne)

Anmeld

15. november 2013

Kløver

mogms skriver:

Jeg har fået en tid ved lægen kl 12

til et tjek og en scanning - kan de virkelig godt se noget på en scanning når man er 5+6 

Jeg håber, men har godt nok ikke meget håb tilbage - må jeg indrømme

og jeg skal nok update her i tråden, senere på dagen.

De kan se om det sidder som det skal, lægger billede ind fra min scanning i går, 5+3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2013

mogms

Maja84 skriver:

De kan se om det sidder som det skal, lægger billede ind fra min scanning i går, 5+3

Update

Ingen scanning, men forsikring om at den smule blødning ikke er unaturlig eller betyder noget negativt. Og da det startede med øget udflåd omkring min forventede mens, så var han endnu mere sikker.

Han ville ikke få noget ud af en scanning, men ville have mig forbi i 8/9+

Hvis jeg blødte meget mere og det var lisom menstruation så skulle jeg ringe og få en tid.

han synes dog det var ofte jeg skulle tisse og tog G-test som stadig var positiv og testede for urinvejsinfektion som jeg så ikke havde.

jeg er beroliget men stadig usikker.

tænker på at få en tidlig scanning et sted hvor de kun gør i det. Men vil vente til 7+ tidligst.

Anmeld

15. november 2013

Kløver

mogms skriver:

Update

Ingen scanning, men forsikring om at den smule blødning ikke er unaturlig eller betyder noget negativt. Og da det startede med øget udflåd omkring min forventede mens, så var han endnu mere sikker.

Han ville ikke få noget ud af en scanning, men ville have mig forbi i 8/9+

Hvis jeg blødte meget mere og det var lisom menstruation så skulle jeg ringe og få en tid.

han synes dog det var ofte jeg skulle tisse og tog G-test som stadig var positiv og testede for urinvejsinfektion som jeg så ikke havde.

jeg er beroliget men stadig usikker.

tænker på at få en tidlig scanning et sted hvor de kun gør i det. Men vil vente til 7+ tidligst.

Sikker på alt er ok

Anmeld

15. november 2013

mogms

Maja84 skriver:

Sikker på alt er ok

osse mig

Er dog stadig lidt usikker, men lægen sagde at så længe det ikke var mere blødning. Så var der intet at bekymre sig om.

Blev blødningen som alm menstration eller mere så ville han være bekymret, også skulle jeg ringe.

Anmeld

15. november 2013

Kløver

mogms skriver:

osse mig

Er dog stadig lidt usikker, men lægen sagde at så længe det ikke var mere blødning. Så var der intet at bekymre sig om.

Blev blødningen som alm menstration eller mere så ville han være bekymret, også skulle jeg ringe.

Håber alt går fint fremover

Anmeld

15. november 2013

mogms

Endnu en update:

Jeg fandt  http://www.graviditetsklinik.dk i randers og skrev til dem om hvornår de kunne scanne mig for at se om jeg er igang med abort eller ej, grundet en let blødning. pga lægen vil ikke scanne mig, før jeg er længere henne, fordi jeg godt ville afklares.

Også får jeg svar her kl 19 at de godt kan tage mig ind i morgen. og at hvis alt er fint, og jeg er 5+6 så vil jeg kunne se hjerteblik.

Jeg har sagt ja, da jeg godt nok er beroliget men jeg har det hele tiden i baghovedet.

Jeg ved godt at det ikke er meget man kan se, når jeg kun er 5+6, er lægen bare overforsigtig med at scanne folk eller har de ikke nær så gode scanner som scanningklinikkerne.  

Anmeld

16. november 2013

Rødhætte

mogms skriver:

Endnu en update:

Jeg fandt  http://www.graviditetsklinik.dk i randers og skrev til dem om hvornår de kunne scanne mig for at se om jeg er igang med abort eller ej, grundet en let blødning. pga lægen vil ikke scanne mig, før jeg er længere henne, fordi jeg godt ville afklares.

Også får jeg svar her kl 19 at de godt kan tage mig ind i morgen. og at hvis alt er fint, og jeg er 5+6 så vil jeg kunne se hjerteblik.

Jeg har sagt ja, da jeg godt nok er beroliget men jeg har det hele tiden i baghovedet.

Jeg ved godt at det ikke er meget man kan se, når jeg kun er 5+6, er lægen bare overforsigtig med at scanne folk eller har de ikke nær så gode scanner som scanningklinikkerne.  

Kan godt forstå du vælge at få en privat scanning - jeg havde gjort det samme. Håber du kommer til at opleve at se det lille hjerte blinke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.