åh nej er begyndt at bløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.084 visninger
49 svar
32 synes godt om
14. november 2013

mogms

Jeg er 5+5 og idag er jeg begyndt at bløde, ikke ret meget men mere og mere igennem dagen 

jeg ved godt at det nok er en SA, men nu jeg har jo læst mig igennem alle de muligheder der er og nu jeg er pisse bange for at det er en GUL og hvad det kan betyde for mig og om det ødelægger noget for min fertilitet? 

Jeg vil bare høre jer der har prøvet det, hvor hurtigt kan man prøve igen og er der større risiko for at miste igen når man prøver igen.

jeg har en dejlig mand der bare en drøm, vi har jo begge gået og glædet os helt vildt.

1000 tanker flyver rundt i mit hovedet, og jeg ringer naturligvis til min læge i morgen tidlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

SabinaMortensen

Det er jeg rigtig ked af at høre! Jeg håber ikke det er hverken en SA eller en GUL 

Anmeld

14. november 2013

mogms

Det er jeg rigtig ked af at høre! Jeg håber ikke det er hverken en SA eller en GUL 

det håber jeg heller ikke - men synes godt nok ikke det ser lyst ud lige nu

men jeg er godt nok lige lidt ked her til aften. 

tak for 'erne

Anmeld

14. november 2013

EnSødMor

mogms skriver:

Jeg er 5+5 og idag er jeg begyndt at bløde, ikke ret meget men mere og mere igennem dagen 

jeg ved godt at det nok er en SA, men nu jeg har jo læst mig igennem alle de muligheder der er og nu jeg er pisse bange for at det er en GUL og hvad det kan betyde for mig og om det ødelægger noget for min fertilitet? 

Jeg vil bare høre jer der har prøvet det, hvor hurtigt kan man prøve igen og er der større risiko for at miste igen når man prøver igen.

jeg har en dejlig mand der bare en drøm, vi har jo begge gået og glædet os helt vildt.

1000 tanker flyver rundt i mit hovedet, og jeg ringer naturligvis til min læge i morgen tidlig.

Kære du.. :-) 

jeg kan ikke love dig at du ikke mister, men vil blot gøre dig opmærksom på at folk hurtigt kan komme med historier om det, pga blod.... Du må ikke tabe modet! 

Jeg blødte som i alm mens i 4 måneder da jeg var gravid med min datter, og der var intet i det, så inden du begynder på alle de dumme tanker, så husk på din krop lige skal vænne sig til at være gravid, det er ikke alle kroppe der bare siger "stop med at bløde" med det samme ! 

Til dig  

Anmeld

14. november 2013

Annemette07

mogms skriver:

Jeg fik en sa i starten af december sidste år, og blev gravid allerede i januar, og sidder nu med den dejligste dreng på en måned :-) det er en stor procentdel af alle kvinder der oplever en sa nogle oplever desværre mange og andre ingen. Så kan desværre ikke svare dig på det, for nogle bliver jo nemmere gravide end andre

Anmeld

14. november 2013

mogms

Annemette07 skriver:

Jeg fik en sa i starten af december sidste år, og blev gravid allerede i januar, og sidder nu med den dejligste dreng på en måned :-) det er en stor procentdel af alle kvinder der oplever en sa nogle oplever desværre mange og andre ingen. Så kan desværre ikke svare dig på det, for nogle bliver jo nemmere gravide end andre

jeg blev gravid i 3. cyklus efter p-pille stop så håber at jeg bliver gravid hurtigt igen.

Hvis går som jeg desværre tror PT

Anmeld

14. november 2013

Købmagerkonen

mogms skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre! Jeg krydser virkelig fingre for at det ikke betyder at du har mistet, men at det "bare" er lidt blod

Anmeld

14. november 2013

Lykke:)

mogms skriver:

Jeg blødte også lidt i starten af min graviditet - og har termin om ca 20 dage nu. så det behøver ikke, at betyde noget.
Krydser fingre for, at baby holder fast
Har du ondt?

Anmeld

14. november 2013

Annemette07

mogms skriver:

jeg blev gravid i 3. cyklus efter p-pille stop så håber at jeg bliver gravid hurtigt igen.

Hvis går som jeg desværre tror PT

Det var også det jeg gjorde da jeg blev gravid første gang hvor jeg så aborterede,.

Krydser fingre for der ikk sker noget, og ellers at du hurtig bliver gravid igen :-)

Anmeld

14. november 2013

et-ønske

Åhhhh nej

Krydser alt for at der intet er galt med den lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.