Nej har ikke ondt men har læst alt hvad jeg om blødninger. Men jeg har en stikkende fornemmelse i den ene side.
Men hvis det skulle gøre #%&$ ondt så passer jeg ikke på det.
Men nu har en så en blanding af frisk blod på et wc besøg og en let brunlig farve på et andet besøg. Og jeg får ikke noget farve i bindet. Kun en 2 kr str når jeg tørrer mig.
Jeg havde en GUL i november 2012 og blev opereret for den i december 2012.. Og blev allerede gravid igen i April 2013 (via fertilitetsbehandling godt nok, men det var det også da jeg blev gravid i november)..
Mit startede som pletblødning af gammelt blod ved forventet mens, (og mine G-tests blev ikke tydeligere) og fortsatte i småtterierne, indtil jeg en dag i uge 7+ fik et meget kraftigt jag i den ene side, tog på skadestuen og fik konstateret en GUL.
Blev opereret og fik fjernet den ene æggeleder, fordi den var blevet for ødelagt af fosteret der havde siddet der.
Fik dog at vide, at den anden æggeleder ville gå ind og "tage over" hvis jeg fik ægløsning i den side, uden æggeleder... Så for mig har det ikke betydning, selvom jeg synes det lyder ulogisk at den kan flytte rundt på sig derinde 
Men du behøver ikke at have en smerte nu, for at det er en GUL. Den kan komme pludselig og være kortvarrig ligesom min..
Ikke for at gøre dig nervøs, men tror der er ligeså mange gode som dårlige historier mht blødning og abort..

for dig! 
Anmeld