åh nej er begyndt at bløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Lotus86

Det er jeg ked af at høre, men det jo ikke sikkert det er en sa, jeg blødte også lidt i starten af min graviditet, og jeg er nu i 37. Uge.

Er der noget der indikerer at det skulle være en gul? Jeg har læst mig frem til, at hvis man har en gul, så har man så ondt, at man næsten ikke kan holde det ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Wimmie

mogms skriver:

Jeg er 5+5 og idag er jeg begyndt at bløde, ikke ret meget men mere og mere igennem dagen 

jeg ved godt at det nok er en SA, men nu jeg har jo læst mig igennem alle de muligheder der er og nu jeg er pisse bange for at det er en GUL og hvad det kan betyde for mig og om det ødelægger noget for min fertilitet? 

Jeg vil bare høre jer der har prøvet det, hvor hurtigt kan man prøve igen og er der større risiko for at miste igen når man prøver igen.

jeg har en dejlig mand der bare en drøm, vi har jo begge gået og glædet os helt vildt.

1000 tanker flyver rundt i mit hovedet, og jeg ringer naturligvis til min læge i morgen tidlig.

Jeg begyndte at bløde i uge 9 og blødte (ikke meget men frisk blod) i 3-4 dage. Jeg er nu 28+1 og lillepigen har det perfekt. 
Blødningen skyltes bristede slimhinder.

Krydser fingre for at det bare er det.... Har I evt. haft sex? For så kan det være kontaktblødning...

Anmeld

14. november 2013

mogms

Lotus86 skriver:

Det er jeg ked af at høre, men det jo ikke sikkert det er en sa, jeg blødte også lidt i starten af min graviditet, og jeg er nu i 37. Uge.

Er der noget der indikerer at det skulle være en gul? Jeg har læst mig frem til, at hvis man har en gul, så har man så ondt, at man næsten ikke kan holde det ud.

Nej har ikke ondt men har læst alt hvad jeg om blødninger. Men jeg har en stikkende fornemmelse i den ene side. 

Men hvis det skulle gøre #%&$ ondt så passer jeg ikke på det.

Men nu har en så en blanding af frisk blod på et wc besøg og en let brunlig farve på et andet besøg. Og jeg får ikke noget farve i bindet. Kun en 2 kr str når jeg tørrer mig.

Anmeld

14. november 2013

mogms

Wimmie skriver:

Jeg begyndte at bløde i uge 9 og blødte (ikke meget men frisk blod) i 3-4 dage. Jeg er nu 28+1 og lillepigen har det perfekt. 
Blødningen skyltes bristede slimhinder.

Krydser fingre for at det bare er det.... Har I evt. haft sex? For så kan det være kontaktblødning...

Hihi vi var begge så overraskende over vi blev gravide så vi har faktisk været nervøse og ikke haft sex, da vi ikke ville ødelægge noget. Ved godt at der ikke burde ske noget. Men vi tog lige lidt overforsigtige forholds regler. - så ingen sex.

Men jeg har en sær fornemmelse, i skede. Ikke kløe men som "vinterlæber" hvis det giver mening. 

Anmeld

14. november 2013

CroQuis

Nej har ikke ondt men har læst alt hvad jeg om blødninger. Men jeg har en stikkende fornemmelse i den ene side. 

Men nu har en så en blanding af frisk blod på et wc besøg og en let brunlig farve på et andet besøg. Og jeg får ikke noget farve i bindet. Kun en 2 kr str når jeg tørrer mig.

Jeg havde en GUL i november 2012 og blev opereret for den i december 2012.. Og blev allerede gravid igen i April 2013 (via fertilitetsbehandling godt nok, men det var det også da jeg blev gravid i november)..

Mit startede som pletblødning af gammelt blod ved forventet mens, (og mine G-tests blev ikke tydeligere) og fortsatte i småtterierne, indtil jeg en dag i uge 7+ fik et meget kraftigt jag i den ene side, tog på skadestuen og fik konstateret en GUL.

Blev opereret og fik fjernet den ene æggeleder, fordi den var blevet for ødelagt af fosteret der havde siddet der.

Fik dog at vide, at den anden æggeleder ville gå ind og "tage over" hvis jeg fik ægløsning i den side, uden æggeleder... Så for mig har det ikke betydning, selvom jeg synes det lyder ulogisk at den kan flytte rundt på sig derinde 

Men du behøver ikke at have en smerte nu, for at det er en GUL. Den kan komme pludselig og være kortvarrig ligesom min..

Ikke for at gøre dig nervøs, men tror der er ligeså mange gode som dårlige historier mht blødning og abort..

for dig! 

Anmeld

14. november 2013

mogms

CroQuis skriver:

Jeg havde en GUL i november 2012 og blev opereret for den i december 2012.. Og blev allerede gravid igen i April 2013 (via fertilitetsbehandling godt nok, men det var det også da jeg blev gravid i november)..

Mit startede som pletblødning af gammelt blod ved forventet mens, (og mine G-tests blev ikke tydeligere) og fortsatte i småtterierne, indtil jeg en dag i uge 7+ fik et meget kraftigt jag i den ene side, tog på skadestuen og fik konstateret en GUL.

Blev opereret og fik fjernet den ene æggeleder, fordi den var blevet for ødelagt af fosteret der havde siddet der.

Fik dog at vide, at den anden æggeleder ville gå ind og "tage over" hvis jeg fik ægløsning i den side, uden æggeleder... Så for mig har det ikke betydning, selvom jeg synes det lyder ulogisk at den kan flytte rundt på sig derinde 

Men du behøver ikke at have en smerte nu, for at det er en GUL. Den kan komme pludselig og være kortvarrig ligesom min..

Ikke for at gøre dig nervøs, men tror der er ligeså mange gode som dårlige historier mht blødning og abort..

for dig! 

?? Hvordan sørensen kan den anden æggeledere tager overfor den anden. Jeg kan slet ikke se for mig hvordan ægget kan komme over til den anden æggeleder når den ene er fjernet..

Jeg ved godt det kan gå godt og skidt. Jeg vil faktisk gerne høre begge sider lige nu. Sådan håndterer jeg det bedst nu.

Også mig og min mand snakker meget om det, og nøøj hvor han er bare guld værd 

Anmeld

14. november 2013

Lotus86

mogms skriver:

Så tror jeg i hvert fald godt du kan udelukke en gul

Det lyder meget som mig, jeg havde også 'ondt' men altså det var bare ligamentsmerter, det kan godt føles som slemme menstrautionssmerter. Jeg havde aldrig noget i trusserne, kun på papiret, det var brunligt de første gange det skete, og endte ud i en frisk blødning og nogle helt andre slags smerter, så jeg var overbevist om, at jeg var ved at aborterer, men det var jeg altså ikke.

Anmeld

14. november 2013

CroQuis

mogms skriver:

?? Hvordan sørensen kan den anden æggeledere tager overfor den anden. Jeg kan slet ikke se for mig hvordan ægget kan komme over til den anden æggeleder når den ene er fjernet..

Jeg ved godt det kan gå godt og skidt. Jeg vil faktisk gerne høre begge sider lige nu. Sådan håndterer jeg det bedst nu.

Også mig og min mand snakker meget om det, og nøøj hvor han er bare guld værd 

Ja jeg aner det ikke 

Googlede en heeelt masse om det, efter jeg fik at vide at de havde fjernet den ene æggeleder. Var overbevist om at jeg kun var ½ kvinde... Men blev ikke synderligt klogere 

Lægen på fertilitetsklinikken, sagde bare at den anden æggeleder, ville tage over, hvis der var ægløsning i den modsatte side.. Og JA det lyder da vildt underligt! 

Skal dog også siges at jeg fandt lidt andet på google, mht at fertiliteten blev nedsat med 25% og ikke 50% som ellers ville være det logiske..  Men kan ikke svare dig 100% da jeg ikke selv synes at jeg har kunne finde facit 

Anmeld

14. november 2013

Kløver

Håber alt er som det skal være, fik at vide af min gyn at hvis det er en gul er man ikke i tvivl pga smerterne, så håber det bare er lidt blødning uden betydning for den lille spire

Anmeld

14. november 2013

CroQuis

Lotus86 skriver:

Smerten fra en GUL har man ikke konstant.. Den kommer bare lige pludselig. Min kom først i uge 7+, varede max 10 min, også mærkede jeg intet til den efterfølgende. Tog dog alligevel på skadestuen, da jeg var bekymret over den kraftige smerte.

De eneste symptomer jeg havde haft op til, var pletblødning fra uge 4+, samt en G-test der ikke blev synderligt tydeligere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.