Hvad ønsker i jer af manden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

AnonymMor

Vi giver egentlig ikke hinanden gaver, men vi kan ikke lade være når det kommer til stykket

Han har dog lige købt et hotelophold til os og det er kombineret bryllupsgave/julegave

Juleaften giver vi nok hinanden en lille ting

okay smart  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Sisse Vinther

Rinepigen skriver:

ja kom gerne med alle jeres julegave ønsker til manden... jeg har købt 2 julegaver til min kæreste. og da vi de sidste 3 år nærmest intet har givet hinanden syntes jeg han skulle have en stor gave i år så har kommet til at bruge 1000 kr på ham  hehe 

men han vil jo også gerne give mig en gave men problemet er jeg virkelig ikke ved hvad jeg ønsker mig 

Han havde 1 juleønske og det var en stegepincet  og det får han altså ikke haha  men har fundet 2 ting til ham som jeg VED han ønsker sig når han ser det ( vil ikke lige skrive hvad det er da han også læser lidt på baby en gang i mellem 

jeg har givet ham 1 julegaveønske, men han vil have jeg kommer med flere da det ellers er får indlysende hvad jeg får af ham og det kan jeg jo kun give ham ret i, men for pokker jeg synes det er svært at ønske sig noget  

kom med jeres "ønskeliste" 

jeg har bare gået og sagt -det ønsker jeg mig- hvis der er noget i hverdagen som jeg kan se jeg står og mangler.

fx en hårtørrer... fx et par vnterstøvler

fx alt til baby

Men han har allerede købt gaven(erne?) så ja....

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

Sisse Vinther skriver:

jeg har bare gået og sagt -det ønsker jeg mig- hvis der er noget i hverdagen som jeg kan se jeg står og mangler.

fx en hårtørrer... fx et par vnterstøvler

fx alt til baby

Men han har allerede købt gaven(erne?) så ja....

ja problemet er bare jeg ikke rigtig mangler noget men nu har han fået købt gaven så må jeg se hvad han har fundet på juleaften  

mange tak 

Anmeld

30. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er frygtelig til at finde på ønsker, men er så heldig at ha en kæreste der bare altid finde på et eller andet fedt til mig, som jeg slet ik vidste at jeg manglede. Dejligt, dejligt!

Men min normale ønskesedel plejer at se ca sådan ud:

H2O klipklapper.

Gavekort til Matas.

Gavekort til cafe/ resturant.

Gavekort til biograf.

Gavekort til oplevelser. 

Penge til tøj og sko.

Makup.

Bøger. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.