Hvad ønsker i jer af manden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

Mor til Majbørn

Hvis vores budget var så højt til julegaver (*suuuk* alle pengene går på drengene, men det er også fint) - men så ville jeg ønske mig et eller andet smykke.

Måske et par flotte øreringe, der ikk noget noget billigt bras, men noget klassisk halløj, som aldrig går af mode.

Men jeg ønsker mig selv bøger i år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Michella2

Meget simpelt ønsker jeg mig bare en personlig gave!

I fødselsdagsgave havde han købt en DVD serie han selv ville have til mig  Så jeg håber egentlig bare på noget personligt 

Anmeld

20. november 2013

LinLin

Jeg ønsker mig en tatovering - men det har han sagt jeg må få efter denne uge hvor han "har fået lov" til at arbejde alle dage
(haha lyder skørt, egentlig )

Ellers ønsker jeg mig
Kähler højhus (til fyrfadslys)
Tastatur til ipad
Bog: spilopper og stjerneskud
Dvd/blu ray: hobitten og kon tiki

Han plejer at give det jeg ønsker mig... Total ideforladt mand

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

jydeinden skriver:

vores budget er ikke så stort i år, men sidste år var vi også en tand FOR gode ved os selv så umiddelbart ønsker jeg mig primært bøger, eller gavekort haha

jamen det er da også nogle fine ønsker 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

misslea skriver:

jeg ønsker mig en Marc Jacobs taske og en Marc Jacobs pung....

Man har jo lov at ønske...

hehe må tilstå at jeg faktisk ikke aner hvad det er for et mærke  men det lyder dyrt 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

Stivdie skriver:

Har fødselsdag lige om lidt, så laver kombineret fødselsdags- og juleønskeseddel, i år ønsker jeg mig:
- en god bog om babymassage
- gavekort til nyt tøj, så jeg kan få skiftet ud, når jeg har smidt de sidste "babykilo"
- Amme t-shirts
- Nye læderstøvler
- Letvægts goretex kondisko fra Ecco
- Magrethe Rosti skåle i lime
- Dressing-/oliemixer fra Rosendahl
- Et frieri

Sidstnævnte ved jeg godt er utopi, for han har meldt ud, at han synes det er noget pjat med et frieri.. Behøver ellers ingen ring, bare et enkelt spørgsmål
Vi har 10-årsdag midt i januar, og dér er det lidt min drøm med en tur på rådhus, men det ville ærge mig en smule at være nødt til at invitere/spørge ham.

mange tak  ja okay det er da også træls for dig  jeg  for han ændre mening før eller siden og snart falder på knæ for dig alligevel 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

FruOlsen skriver:

Jeg har lavet min ønskeliste på pinterest, så kan manden stille og roligt kigge uden at skulle spørge mig hele tiden Du er velkommen til at kigge her - og så er der også ønsker der er ALT for dyre på listen, men det er også lidt tænkt som en ønskeliste for fremtiden

tusind tak 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

Pigent skriver:

Kæresten ved ikke hvad jeg ønsker mig endnu, men regner med at sige de her ting til ham. Vi giver for 200-300 kr i år.

Gavekort til triumph
Kähler Omaggio minivasesæt, sort, 3 dele
L'oreal Paris volume million lashes excess gaveæske

tak jeg har os skrevet make up på listen men han er af den holdning at han helst vil ha jeg går uden make up så tror ikke ligefrem det er det han higer efter at give mig 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

skoust skriver:

ind til videre så ønsker jeg mig kun en billet til rasmus seebach koncert for jeg havde fødselsdag i søndags og der fik jeg en tablet

tja en tablet er også et fin gave men desværre tror jeg mere det er en gaveidë til ham selv end til mig 

koncertbilletter har vi også allerede givet til hinanden som ekstra.. vi skal afsted til volbeat koncert på lørdag 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

EnSødMor skriver:

Jeg aner ikke hvad jeg skal købe til min mand i år, han har fødselsdag den, 15/12 og så er der lige julen også, men finder på noget snart. ;-) 

jeg ønsker mig; 

Kahler Omaggio sættet med 4 sorte. 

en ny Marc Jacobs parfume.

gavekort til h&m 

løbesko.

ny seng.

ny Taske. ;-)

mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.