Hvad ønsker i jer af manden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

AnonymMor

Mor til Majbørn skriver:

Hvis vores budget var så højt til julegaver (*suuuk* alle pengene går på drengene, men det er også fint) - men så ville jeg ønske mig et eller andet smykke.

Måske et par flotte øreringe, der ikk noget noget billigt bras, men noget klassisk halløj, som aldrig går af mode.

Men jeg ønsker mig selv bøger i år.

mange tak det er os første gang siden vi fandt sammen at vi har givet for så meget.. + i år har vi selv en lille en der også for en gave hun er dog kun 3 mdr så hun får "kun" for ca 400 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

AnonymMor

Michella2 skriver:

Meget simpelt ønsker jeg mig bare en personlig gave!

I fødselsdagsgave havde han købt en DVD serie han selv ville have til mig  Så jeg håber egentlig bare på noget personligt 

hehe ej det var da ikke så sødt gjort  håber han giver dig noget til DIG denne gang så  og tak 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

LinLin skriver:

Jeg ønsker mig en tatovering - men det har han sagt jeg må få efter denne uge hvor han "har fået lov" til at arbejde alle dage
(haha lyder skørt, egentlig )

Ellers ønsker jeg mig
Kähler højhus (til fyrfadslys)
Tastatur til ipad
Bog: spilopper og stjerneskud
Dvd/blu ray: hobitten og kon tiki

Han plejer at give det jeg ønsker mig... Total ideforladt mand

mange tak årh ja en tattovering er også et kæmpe ønske herfra.. ønsker mig brændende en portræt tattovering af min gamle hund der døde af kræft men sådan en løber jo også op i ca 4000-5000 så det er vist ikke aktuelt 

Anmeld

20. november 2013

Savannah

Nyt undertøj fra Change.
Royal Copenhagen contrast krus.

ellers er jeg blaaank

Anmeld

20. november 2013

bøllen

I år får manden INGEN ønsker af mig . Vi skal på ferie til april hele familien så der skal spares sammen.

og har lige haft fødselsdag hvor jeg fik 2 MEGET fine gaver.

ved han ikke kan nøjes med en lille gave så derfor INGEN ønsker

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

Sally-Slingshot skriver:

Nyt undertøj fra Change.
Royal Copenhagen contrast krus.

ellers er jeg blaaank

Mange Tak 

Update : Han har fået købt noget til mig.. det kom med posten igår så mig og lillepigen blev henvist til soveværelset mens han skulle pakke den ind det var han nu ikke helt tilfreds med han selv skulle gøre  resultatet blev nu meget godt men hans kommentar til det var "jeg pakker aldrig en gave ind igen"  haha 

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

bøllen skriver:

I år får manden INGEN ønsker af mig . Vi skal på ferie til april hele familien så der skal spares sammen.

og har lige haft fødselsdag hvor jeg fik 2 MEGET fine gaver.

ved han ikke kan nøjes med en lille gave så derfor INGEN ønsker

ja okay det kan jeg godt forstå 

Anmeld

20. november 2013

misslea

Rinepigen skriver:

hehe må tilstå at jeg faktisk ikke aner hvad det er for et mærke  men det lyder dyrt 

hahaha.... okay!!

Det er et LÆKKERT og ret kendt mærke - troede egentlig det var et mærke alle kendte -  lidt li'som Gucci, Chanel, Mulberry osv osv

Men pyt da - det er også lige meget... jeg øøøønsker mig dem, og håber på, at min søde mand vil forære mig dem i julegave  

Anmeld

20. november 2013

Laulund87

Vi giver egentlig ikke hinanden gaver, men vi kan ikke lade være når det kommer til stykket

Han har dog lige købt et hotelophold til os og det er kombineret bryllupsgave/julegave

Juleaften giver vi nok hinanden en lille ting

Anmeld

20. november 2013

AnonymMor

misslea skriver:

hahaha.... okay!!

Det er et LÆKKERT og ret kendt mærke - troede egentlig det var et mærke alle kendte -  lidt li'som Gucci, Chanel, Mulberry osv osv

Men pyt da - det er også lige meget... jeg øøøønsker mig dem, og håber på, at min søde mand vil forære mig dem i julegave  

hehe okay jamen det hænger nok sammen med at jeg ikke går ret meget op i mærkevarer  men ved DOG godt hvad gucci og chanel er  

jamen så får du da lige et pr  med på vejen for at din mand giver dig det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.