Det helt fantastiske er jo, at folk gudskelov selv bestemmer og afgør, hvad de synes er rimeligt, passende og hvad pengepungen kan betale... 

Min datter på 3 år er fløjtende ligeglad med hvad ting koster - eller hun har i hvert fald intet begreb om det...!! Til gengæld VED hun, at hendes aller største ønske er en udklædningsprinsessekjole (ja, ja man kan vidst godt høre, at jeg ikke har dyrket det der prinsessehalløj særligt meget...hahah), så NU skal hun da selvfølgelig have en prinsessekjole...!!! Den koster max 250 kr, og det er så dét hun får af os!!! Jeg VED, at hvis vi købte en masse "fyld", fordi vi ikke helt synes det er nok med den prinsessekjole, ja så vil hun nok bare sige tak og drøne lige tilbage til prinsessekjolen 

Desuden får hun simpelthen så ufattelig mange gaver af den øvrige familie, så det er i forvejen svært for hende at overskue...
Wilma får aldrig særlig dyre ting i julegave af os - til gengæld kan vi meget bedre li' at forære hende nogle lidt større ting i løbet af året... hvor der er lidt mere ro, og ikke tusinde andre gaver at forholde sig til 

Og så vil jeg bare slutte af med at sige, at jeg synes at folk skal gøre lige præcis, som de har lyst til - om det er gaver til 150 kr eller 2000 kr - det gør ikke glæden hos børnene hverken større eller mindre 

Rigtig god dag.... fra Lea
Anmeld