Jeres julegave beløb til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

sandramor

Efterår mor skriver:

Tak for dit svar. 400 kroner er også meget, og man kan få mange gode ting for de penge 

Og det er jo ikke beløbet der er afgørende, så længe barnet er glad for sin gave juleaften, kunne gaven have kostet en 10'er. 

Lige præcis
Kan faktisk huske et år hvor den store fik sådan en lille spilledåse i en af de pakker vi senere spiller om..... Den optog hende fuldstændig og min mor havde givet 30kr for den i tigeren

Men ja bare de blir glade for deres gaver og det er jeg sikker på de gør begge to :-)

Sys egentlig det er en ret god ide med at tage jeres børn med ud og købe gaverne selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

SjeBets

Jeg ved faktisk ikke hvad vi giver for. Vi giver ikke for det samme beløb til dem alle. Men går efter at give dem noget de ønsker sig. Og nogle gange er det dyrere end andre gange. Og det gælder også til deres fødselsdage. Så det kan svinge fra mellem 400 til 1200 pr barn, vi har 4 sammenbragte børn og en der gerne skulle komme her inden de næste 14 dage

Ingen af vores børn går heldigvis op i beløbet på hvad de får. Så der er ingen jalouxi.

Anmeld

13. november 2013

Efterår mor

sandramor skriver:

Lige præcis
Kan faktisk huske et år hvor den store fik sådan en lille spilledåse i en af de pakker vi senere spiller om..... Den optog hende fuldstændig og min mor havde givet 30kr for den i tigeren

Men ja bare de blir glade for deres gaver og det er jeg sikker på de gør begge to :-)

Sys egentlig det er en ret god ide med at tage jeres børn med ud og købe gaverne selv

Haha lige præcis, man ved aldrig med børn. Tit er det de små ting der gør den helt store forskel juleaften! 

Mange tak, jeg kom det selv som barn, og jeg elskede det simpelthen. Jeg vidste der ville være noget under det træ som jeg ønskede mig, og så var alle de andre gaver bare en kæmpe bonus Og børnene er også helt vilde med det, de føler sig som små konger når de løber rundt og finder deres julegaver.. 

Anmeld

13. november 2013

Efterår mor

SjeBets skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad vi giver for. Vi giver ikke for det samme beløb til dem alle. Men går efter at give dem noget de ønsker sig. Og nogle gange er det dyrere end andre gange. Og det gælder også til deres fødselsdage. Så det kan svinge fra mellem 400 til 1200 pr barn, vi har 4 sammenbragte børn og en der gerne skulle komme her inden de næste 14 dage

Ingen af vores børn går heldigvis op i beløbet på hvad de får. Så der er ingen jalouxi.

Super at i har gjort det på den måde. Børn går heller ikke op i beløber som os voksne gør. Så længe de får hvad de ønsker sig. 

Anmeld

13. november 2013

SjeBets

Efterår mor skriver:

Super at i har gjort det på den måde. Børn går heller ikke op i beløber som os voksne gør. Så længe de får hvad de ønsker sig. 

Det er nemlig det børn er ret fantastiske på det punkt

Anmeld

13. november 2013

Efterår mor

SjeBets skriver:

Det er nemlig det børn er ret fantastiske på det punkt

Lige præcis, og som en anden skrev, kan selv en pakkegave til en 10'er gøre hele aftenen vidunderlig for et barn. Ville ønske voksne også tænkte sådan, så skulle man ikke gå og være bekymret om beløbet er stort nok for gaven, eller om folk bliver fornærmet 

Anmeld

13. november 2013

SjeBets

Efterår mor skriver:

Lige præcis, og som en anden skrev, kan selv en pakkegave til en 10'er gøre hele aftenen vidunderlig for et barn. Ville ønske voksne også tænkte sådan, så skulle man ikke gå og være bekymret om beløbet er stort nok for gaven, eller om folk bliver fornærmet 

I min familie er beløbet heldigvis heller ikke vigtigt. Pg vi arbejder på det i min mands familie da det har været meget materialistisk, men det virker til at flere i familien har haft samme tanke

Anmeld

13. november 2013

Efterår mor

SjeBets skriver:

I min familie er beløbet heldigvis heller ikke vigtigt. Pg vi arbejder på det i min mands familie da det har været meget materialistisk, men det virker til at flere i familien har haft samme tanke

Dejligt at i har løs tråd med hensyn til beløb i din familie. Det må også spare jer for en masse stress og kunne finde gaver som i synes passer godt til den enkle. 

for at det også bliver sådan i din mands, det må være en enorm lettelse så er det pludselig sjovt at købe gaver 

Anmeld

13. november 2013

MHB

Vores søn er knap 8 måneder til jul så jeg tror umiddellbart at han er ligeglad hvad han får  men vi har købt et lille børnebord med to stole og en bænk til ham som har koste 300 og det er hvad han får... 

Jeg synes beløbet er ligegyldigt det er gaven og tanken bag ikke mindst der betyder noget... For mig har julen aldrig været noget materialistisk men handler om at være sammen med familien og hygge sig, og det håber jeg på at give videre til mine børn! 

Anmeld

14. november 2013

mch

Efterår mor skriver:

Her bruger vi 1000 kroner på aftengave. Og 300 for deres morgengave. Så 1300 på hvert barn.

Vi har fået at vide at det er et stort beløb, men personligt synes jeg at det er meget passende.

Det fik mig til at spekulere på hvad beløb andre giver deres børn for.

Så hvor meget giver i jeres børn for?  Og også gerne begrunde hvorfor, hvis der er en grund.

God Onsdag.

dem jeg kan hvor begge har fast arbejde giver for 1000-2000 kr og dem som stadig er studerende af dem jeg kender de giver for 200-1000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.