Vi venter os en lille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

tekop89

Putomanen skriver:

Dreng
I starten var han meget blufærdig og lå med krydsede ben, men til sidst turde han godt at vise os sine private dele.

Jeg troede at det var en lille pige, som lå derinde, men jeg var åbenbart helt galt på den Så bliver det mors lille dreng i stedet for

Vi fik nogle fine billeder med hjem, og det var skønt at se, at han har det godt. Vi fik også hørt hjertelyd for første gang. Hvor var det bare skønt at få et lille kig til ham.

Juhuuu!!! Kæmpe stort tillykke med at i skal have en dreng. Nu kan i rigtigt begynde at finde fint drengetøj og drengenavne.
Det bliver sikkert sådan en rigtig lækker lille trold.

Vi skal selv til kønsscanning på fredag. Jeg er død spændt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Putomanen

tekop89 skriver:

Juhuuu!!! Kæmpe stort tillykke med at i skal have en dreng. Nu kan i rigtigt begynde at finde fint drengetøj og drengenavne.
Det bliver sikkert sådan en rigtig lækker lille trold.

Vi skal selv til kønsscanning på fredag. Jeg er død spændt!

Mange tak
Ja, det er skønt at kunne gå mere målrettet efter specielle farver og tøj.

Det begynder virkelig også at krible i fingrene for at komme ud og købe en masse børneting. Det er nok redebyggegenet, som er blevet større

Det bliver da spændende på fredag! Har du nogen fornemmelse?

Anmeld

14. november 2013

tekop89

Putomanen skriver:

Mange tak
Ja, det er skønt at kunne gå mere målrettet efter specielle farver og tøj.

Det begynder virkelig også at krible i fingrene for at komme ud og købe en masse børneting. Det er nok redebyggegenet, som er blevet større

Det bliver da spændende på fredag! Har du nogen fornemmelse?

Det kan jeg virkelig godt forstå!
Der er da heller intet i vejen for at du begynder at købe nogle ting nu? Så snart vi får kønnet at vide, går jeg da også amok i babysager, det er jeg sikker på!

uuh. Synes det er svært. Har drømt et par gange at vi ville få en pige, og har derfor haft svært ved at forestille mig at der ligger en dreng i min mave. Men til nf, blev jeg ved med at tænke "ham" om den lille. Så jeg er vist rimelig meget på bar bund!

Anmeld

14. november 2013

Putomanen

tekop89 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå!
Der er da heller intet i vejen for at du begynder at købe nogle ting nu? Så snart vi får kønnet at vide, går jeg da også amok i babysager, det er jeg sikker på!

uuh. Synes det er svært. Har drømt et par gange at vi ville få en pige, og har derfor haft svært ved at forestille mig at der ligger en dreng i min mave. Men til nf, blev jeg ved med at tænke "ham" om den lille. Så jeg er vist rimelig meget på bar bund!

Jeg ved heller ikke hvorfor vi ikke køber noget.
Jeg tror vi venter til januarudsalget med at købe de store ting. Så regner vi også med at få lidt fra familie og venner.

Det er svært at vide, om det bare er gætterier eller hvad med kønnet. Men der er jo 50 % chance for at ramme rigtigt

Jeg glæder mig til at høre, hvordan det går!

Anmeld

14. november 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Ja, jeg synes ikke det var helt passende med en lyserød bamse, når jeg skal have en dreng

Jeg har en fornemmelse af, at jeg kommer til at gå over termin. Men indtil videre har mine fornemmelser kun været forkerte

Jeg har et enkelt navn, som jeg godt kan lide. Men jeg synes at det er svært at finde pæne drengenavne, der er det meget nemmere med piger Men nu må vi også se hvad min mand kan lide, og om det bliver til kæmpe skænderier

Nej det kan jeg godt forstå, men den blå er helt perfekt

Hi hi ja man er jo ikke selv herre over hvornår det sker, jeg havdeda også regnet med at gå terminen ud, men nææ nej sådan skulle det ikke være

Vi var faktisk ret enige om Valdemar hvis det var en dreng, men det er også det eneste drengenavn vi overhovedet kunne blive enige om så nu må vi se, om vi er så heldige at få lov til at bruge det på et senere tidspunkt

Mon dog det ender i store skænderier? Det er det kun gjort for en i min MG og de er desværre ved at gå fra hinanden trist når baby kun er 7 måneder! Men sådan går det da heldigvis for de færreste.

Anmeld

16. november 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Nej det kan jeg godt forstå, men den blå er helt perfekt

Hi hi ja man er jo ikke selv herre over hvornår det sker, jeg havdeda også regnet med at gå terminen ud, men nææ nej sådan skulle det ikke være

Vi var faktisk ret enige om Valdemar hvis det var en dreng, men det er også det eneste drengenavn vi overhovedet kunne blive enige om så nu må vi se, om vi er så heldige at få lov til at bruge det på et senere tidspunkt

Mon dog det ender i store skænderier? Det er det kun gjort for en i min MG og de er desværre ved at gå fra hinanden trist når baby kun er 7 måneder! Men sådan går det da heldigvis for de færreste.

Nej, det er ikke til at sige hvornår fødslen sker. Den kan ske flere uger før eller efter termin

Det er da rart at i allerede har et navn klar til hvis i får en dreng senere hen

Mon dog det har været navnet der har gjort, at de er gået fra hinanden. Ofte ligger der en masse andet bag.
Jeg tror heller ikke at vi komme op at skændes, men jeg kan forestille mig at det bliver svært for os at finde et fælles navn. Men det er jo bare at starte med a og tage den derfra

Anmeld

7. december 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Dreng
I starten var han meget blufærdig og lå med krydsede ben, men til sidst turde han godt at vise os sine private dele.

Jeg troede at det var en lille pige, som lå derinde, men jeg var åbenbart helt galt på den Så bliver det mors lille dreng i stedet for

Vi fik nogle fine billeder med hjem, og det var skønt at se, at han har det godt. Vi fik også hørt hjertelyd for første gang. Hvor var det bare skønt at få et lille kig til ham.

Tillykke sødeste.. 

Drenge er bare skønne.. 

Se lige mine.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2013

BigHope13

Yay hvor skønt. Glæder mig sådan på dine vegne

Anmeld

8. december 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Tillykke sødeste.. 

Drenge er bare skønne.. 

Se lige mine.. 

Mange tak
Ja, jeg er sikker på, at han bliver mors dreng

Skønne billeder af dine guldklumper

Anmeld

8. december 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Yay hvor skønt. Glæder mig sådan på dine vegne

Tusind tak

Det gør det hele lidt mere virkeligt, nu vi kender kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.