Vi venter os en lille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Babydrøm

Putomanen skriver:

Dreng
I starten var han meget blufærdig og lå med krydsede ben, men til sidst turde han godt at vise os sine private dele.

Jeg troede at det var en lille pige, som lå derinde, men jeg var åbenbart helt galt på den Så bliver det mors lille dreng i stedet for

Vi fik nogle fine billeder med hjem, og det var skønt at se, at han har det godt. Vi fik også hørt hjertelyd for første gang. Hvor var det bare skønt at få et lille kig til ham.

Tillykke hvor dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Lykke:)

Putomanen skriver:

Dreng
I starten var han meget blufærdig og lå med krydsede ben, men til sidst turde han godt at vise os sine private dele.

Jeg troede at det var en lille pige, som lå derinde, men jeg var åbenbart helt galt på den Så bliver det mors lille dreng i stedet for

Vi fik nogle fine billeder med hjem, og det var skønt at se, at han har det godt. Vi fik også hørt hjertelyd for første gang. Hvor var det bare skønt at få et lille kig til ham.

Ih hvor dejligt stort tillykke!

Anmeld

12. november 2013

Kløver

Putomanen skriver:

Dreng

Hvor dejligt, stort tillykke

Anmeld

12. november 2013

nielsen80

Stort tillykke med den lille gut hvor er det fedt at høre det går godt.

Anmeld

12. november 2013

tarkoflen

Jubiii en lækker lille dreng

Stort tillykke

Anmeld

12. november 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Mange tak
Jeg tænkte faktisk på dig, da vi fik det at vide Det var ret godt ramt

Hun er totalt god til at gætte! Hun ramte rigtigt da min hund fik hvalpe.. Hun sagde 7 stk - 4 drenge og 3 piger. Og hun fik sgu ret!!

Og stort tillykke med at i venter jer en prins

Anmeld

12. november 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Hun er totalt god til at gætte! Hun ramte rigtigt da min hund fik hvalpe.. Hun sagde 7 stk - 4 drenge og 3 piger. Og hun fik sgu ret!!

Og stort tillykke med at i venter jer en prins

Der må være et eller andet med mig - det var altså for vildt jeg både gættede antallet og kønsopdelingen.

Nogle gange bliver jeg helt bange for mig selv. ha ha

Anmeld

12. november 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Der må være et eller andet med mig - det var altså for vildt jeg både gættede antallet og kønsopdelingen.

Nogle gange bliver jeg helt bange for mig selv. ha ha

Haha det kan jeg godt forstå var også meget forbløffet

Anmeld

12. november 2013

Michelle21

tillykke 

Anmeld

13. november 2013

tweety2060

Tillykke
Dejlige billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.