Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dreng I starten var han meget blufærdig og lå med krydsede ben, men til sidst turde han godt at vise os sine private dele. Jeg troede at det var en lille pige, som lå derinde, men jeg var åbenbart helt galt på den Så bliver det mors lille dreng i stedet for Vi fik nogle fine billeder med hjem, og det var skønt at se, at han har det godt. Vi fik også hørt hjertelyd for første gang. Hvor var det bare skønt at få et lille kig til ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Dreng I starten var han meget blufærdig og lå med krydsede ben, men til sidst turde han godt at vise os sine private dele. Jeg troede at det var en lille pige, som lå derinde, men jeg var åbenbart helt galt på den Så bliver det mors lille dreng i stedet for Vi fik nogle fine billeder med hjem, og det var skønt at se, at han har det godt. Vi fik også hørt hjertelyd for første gang. Hvor var det bare skønt at få et lille kig til ham.
HVAD sagde jeg?
Kæmpe tillykke <3
Lauer skriver: Tillykke! Hvor dejligt :-) Velkommen i drengekluben :-)
Tillykke! Hvor dejligt :-) Velkommen i drengekluben :-)
esioul skriver: HVAD sagde jeg? Kæmpe tillykke <3
Tillykke, drengebørn er nu skønne Og min er i ihvertfald MORS dreng, med stort M!
Putomanen skriver: Mange tak Jeg tænkte faktisk på dig, da vi fik det at vide Det var ret godt ramt
Mange tak Jeg tænkte faktisk på dig, da vi fik det at vide Det var ret godt ramt
jeg kunne bare fornemme det.
Hvor er det skønt <3
Happiness skriver: Tillykke, drengebørn er nu skønne Og min er i ihvertfald MORS dreng, med stort M!
Stort tillykke med jeres lille dreng i maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128