Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Er du meget besværet da? Eller bare utålmodig?
Er du meget besværet da? Eller bare utålmodig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke:) skriver: Begge dele synes jeg Jeg har rigtig rigtig mange plukveer og de niver godt efterhånden og så har jeg menstruationslignende smerter hen over lænden. Rigtig øv! Plus bækkenløsning og så er kroppen bare godt brugt efterhånden! Og så er jeg også ekstremt utålmodig glæder mig helt vildt til at se og røre min lille dreng!Hvad med dig?
Begge dele synes jeg Jeg har rigtig rigtig mange plukveer og de niver godt efterhånden og så har jeg menstruationslignende smerter hen over lænden. Rigtig øv! Plus bækkenløsning og så er kroppen bare godt brugt efterhånden! Og så er jeg også ekstremt utålmodig glæder mig helt vildt til at se og røre min lille dreng!Hvad med dig?
Lotus86 skriver: Puha, det lyder da heller ikke videre morsomt Jeg har det egentlig rimelig fint, så kan ikke klage, men jeg glæder mig dog til at møde hende, og til at blive en lille familie på 4
Puha, det lyder da heller ikke videre morsomt Jeg har det egentlig rimelig fint, så kan ikke klage, men jeg glæder mig dog til at møde hende, og til at blive en lille familie på 4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128