36+0 med baby-pigen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

Lotus86

Michelle21 skriver:

Flot mave 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

MIWULA

Sååååå smuk en mave du har søde. Pyha da også med stor mave. Håber i når og komme på plads indeN hun melder sin ankomst. 

Anmeld

11. november 2013

Babydrøm

Lotus86 skriver:

Puha, så er der altså pludselig kun 4 uger til termin - det forstår jeg ikke helt, føler lige jeg har stået med en positiv test, hun kan jo komme når som helst nu, så lige om snart er jeg altså mor til 2, Jesus det er mærkeligt, kan slet ikke forholde mig til det Men vi glæder os utroligt meget, og er så spændte på at se hvad hun er for en lille en

Er også gået på barsel nu, er i gang med min anden uge, og det er såå skønt, det er jeg altså stor fan af Vi skal så flytte på fredag, så ren afslapning er det ikke, men det går, glæder mig så meget til det er overstået og vi er kommet på plads og kan gøre ordentligt klar til lillesøsters ankomst

Rigtig flot mave Lyder som en hyggelig ventetid med flytning mm.  

Anmeld

11. november 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Sååååå smuk en mave du har søde. Pyha da også med stor mave. Håber i når og komme på plads indeN hun melder sin ankomst. 

Tak

Og ja, det håber jeg godt nok også, ellers bliver det en smule kaotisk

Men det er nu en fordel at flytte som højgravid, jeg skal bare komme i kasser og ellers dirigerer, ingen hårdt arbejde til mig

Anmeld

11. november 2013

Lotus86

AnnL skriver:

Rigtig flot mave Lyder som en hyggelig ventetid med flytning mm.  

Tusind tak

Ja det er egentlig meget hyggeligt, og så det meget rart at have lidt at tage sig til, så dagene ikke bliver alt for lange når man går hjemme

Anmeld

12. november 2013

BigHope13

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Og ja det bliver super spændende Og det gør det da bestemt også ved dig, håber snart den lille fyr kommer ud, held og lykke med igangsættelsen, håber det bliver en rigtig god oplevelse

Åhh tusind tusind tak skal du have

Anmeld

12. november 2013

Lykke:)

Lotus86 skriver:

Puha, så er der altså pludselig kun 4 uger til termin - det forstår jeg ikke helt, føler lige jeg har stået med en positiv test, hun kan jo komme når som helst nu, så lige om snart er jeg altså mor til 2, Jesus det er mærkeligt, kan slet ikke forholde mig til det Men vi glæder os utroligt meget, og er så spændte på at se hvad hun er for en lille en

Er også gået på barsel nu, er i gang med min anden uge, og det er såå skønt, det er jeg altså stor fan af Vi skal så flytte på fredag, så ren afslapning er det ikke, men det går, glæder mig så meget til det er overstået og vi er kommet på plads og kan gøre ordentligt klar til lillesøsters ankomst

Så flot mave!

Anmeld

12. november 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Tak

Og ja, det håber jeg godt nok også, ellers bliver det en smule kaotisk

Men det er nu en fordel at flytte som højgravid, jeg skal bare komme i kasser og ellers dirigerer, ingen hårdt arbejde til mig

Haha ja det kan jeg godt se er meget smart. 

Anmeld

12. november 2013

Lotus86

Lykke:) skriver:

Så flot mave!

Tusind tak

Kan se du også er 36+, så vi jo lige langt

Anmeld

12. november 2013

mommy1991

Lotus86 skriver:

Sååååå fin mave! Bliver spændende at se lillepigen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.