Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Sååååå fin mave! Bliver spændende at se lillepigen!
Sååååå fin mave! Bliver spændende at se lillepigen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lotus86 skriver: Tak Ja det gør det virkelig - denne gang har vi ikke fået nogen 3D scanning, så vi har ikke den fjerneste ide om, hvordan hun ser ud
Tak Ja det gør det virkelig - denne gang har vi ikke fået nogen 3D scanning, så vi har ikke den fjerneste ide om, hvordan hun ser ud
Årh, endnu mere spændende så
Lotus86 skriver: Tusind tak Kan se du også er 36+, så vi jo lige langt
Tusind tak Kan se du også er 36+, så vi jo lige langt
Lykke:) skriver: Ja, det er vi!
Ja, det er vi!
Lotus86 skriver: Puha, så er der altså pludselig kun 4 uger til termin - det forstår jeg ikke helt, føler lige jeg har stået med en positiv test, hun kan jo komme når som helst nu, så lige om snart er jeg altså mor til 2, Jesus det er mærkeligt, kan slet ikke forholde mig til det Men vi glæder os utroligt meget, og er så spændte på at se hvad hun er for en lille en Er også gået på barsel nu, er i gang med min anden uge, og det er såå skønt, det er jeg altså stor fan af Vi skal så flytte på fredag, så ren afslapning er det ikke, men det går, glæder mig så meget til det er overstået og vi er kommet på plads og kan gøre ordentligt klar til lillesøsters ankomst
Puha, så er der altså pludselig kun 4 uger til termin - det forstår jeg ikke helt, føler lige jeg har stået med en positiv test, hun kan jo komme når som helst nu, så lige om snart er jeg altså mor til 2, Jesus det er mærkeligt, kan slet ikke forholde mig til det Men vi glæder os utroligt meget, og er så spændte på at se hvad hun er for en lille en Er også gået på barsel nu, er i gang med min anden uge, og det er såå skønt, det er jeg altså stor fan af Vi skal så flytte på fredag, så ren afslapning er det ikke, men det går, glæder mig så meget til det er overstået og vi er kommet på plads og kan gøre ordentligt klar til lillesøsters ankomst
Hvor er det bare en rigtig smuk babyhule
Muhmi skriver: Hvor er det bare en rigtig smuk babyhule
Lotus86 skriver: Så bliver det spændende at se hvem der popper først
Så bliver det spændende at se hvem der popper først
Lykke:) skriver: Ja det gør der er ikke længe til nu!
Ja det gør der er ikke længe til nu!
Lotus86 skriver: Nej det kan jo ske når som helst nu
Nej det kan jo ske når som helst nu
Lykke:) skriver: Ja, ville personligt ikke brokke mig hvis der skete noget....NU!
Ja, ville personligt ikke brokke mig hvis der skete noget....NU!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128