Hvornår er barnet gammelt nok til en tablet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

JellyBean

CamiRon skriver:

Altså som en julegave... Den skal bare bruges til spil.

Vores dreng har brugt ipad siden han var omkring 1 år. Nu hvor han lige er fyldt 2 år kan han selv sidde med den og vælge spil og se pingu på youtube.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

@BRUGER

Yurie skriver:

Jeg blev også rigtig glad da jeg var på en legeplads og så tre 10-12årige lege på legepladsen uden mobil eller tablet. De havde det sjovt udenfor, men ting der ikke brugte strøm.

Fedt! Og det er nemlig sådan jeg syntes det skal være. Jeg bliver også helt vildt glad når jeg ser sådan noget, for syntes ikke det sker så ofte mere.. Syntes altid der er mobiler eller andet med, hvilket er SÅ ærgerligt.. 

Anmeld

9. november 2013

TNBC

@BRUGER skriver:

Fedt! Og det er nemlig sådan jeg syntes det skal være. Jeg bliver også helt vildt glad når jeg ser sådan noget, for syntes ikke det sker så ofte mere.. Syntes altid der er mobiler eller andet med, hvilket er SÅ ærgerligt.. 

jeg vil da gerne indrømme at jeg kan være afhængig af mine ting, men jeg bruger det for det meste kun når jeg er alene, for når jeg er sammen med børn vil jeg heller lave ting, som trampolin, blæse sæbebobler og sådan nogle ting. men det sker da også at xboxen bliver brugt, men mest når vi er trætte eller vejret bare er mega kedeligt og vi ikke gider at være kreative.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.