mor:) skriver:
Jeg ville heller aldrig give min dreng det. Han er også kun to. Men min kæreste har en ipad (arbejdsrelateret) som vores dreng låner når vi synes han skal det. Han sidder aldrig alene med den, så synes bare jeg også kan se en masse fordele ved en ipad.
Jeg tror bare jeg har svært ved at forstå hele den her "forskrækhed" der er hos mange. For hvad er det egentlig vi vil beskytte imod?
Det jo også helt fint, man behøver jo ikke være af fuldkommen samme mening. 
Jeg ved ikke hvad andre beskytter deres børn mod, når vi snakker tablet fjernsyn mm. Jeg kan kun snakke for mig selv, og vil ikke sige jeg "beskytter" mit barn mod en tablet og andre lign ting, men jeg vælger bare at købe legetøj istedet for.
Jeg tror det kommer af, at dengang jeg var barn, jamen der var der ikke noget der hed at man bare tændte for fjernsynet eller satter sig med en telefon.. Der tog man sine gummistøvler på og så ellers bare ud i regnen og hoppe i vandpytter med sin søster.. Eller lege med barbie dukker med to af sine venner fra børnehaven... Her den anden dag så jeg en far og hans to drenge på omkring de 8-9 år, og de sad ALLE begravet med hovedet i deres iphones.. Syntes bare det er så sørgeligt.. Men det jo bare hvordan jeg ser det.. 
Anmeld