Ung mor ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Hønsemor

Anonym skriver:

... Pige på 18 år, jeg har lige for et par timer siden, fundet ud at jeg er gravid. Min kæreste og jeg slog op for 14 dage siden, og har ikke snakket sammen siden. Vi havde været kærester i 2 år, og min ekskæreste og far til mit kommende barn er 11 år ældre end mig. 

Fordi jeg skriver herinde, er at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre Mine forældre er i øjeblikket ude og rejse, og kommer først hjem om en 3 ugers tid. Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan min eks til tage nyheden til sig eller hvordan jeg skal fortælle ham det.

Håber der er nogle rare mennekser herinde, der vil hjælpe mig?! 

Følg dit hjerte, men brug din hjerne!

Der lægger så meget i det at få et barn..

Blev selv gravid som 18-årig og har du lyst må du gerne skrive privat til mig, så vil jeg svare på spørgsmål og fortælle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Årh.. nu kommer jeg med nogle tanker.. 

du skriver eksen ryger ind og ud af spjældet, er han en hidsig type?? du skal huske at du vælger at få et barn med den mand.. det er dit valg, men det kan virkelig spænde ben hvis han er en slem type.. 

hvordan du skal sige det ved jeg ikke.. jeg fik gjort det over sms da han ignorerede mig i 3 uger jeg havde forsøgt at få kontakt med ham trods jeg havde beskrevet at det var vigtigt vi fik snakket sammen.. 

håber virkelig du har gennemtænkt alle senarier inden du endeligt beslutter dig.. 

Helt iorden ... Ja, han er en hidsig type, men han kunne aldrig finde på at gøre dem han elsker fortræd, sådan er han slet ikke. Han har altid været en hidsig type, men har aldrig virker voldelig eller truende på nogen som helst måde. Han er medlem af HA, og har stort set været indblandet i kriminalitet det meste af sit liV. Men at han skulle kunne finde på at gøre sit eget barn fortræd, kan jeg sket ikke forestille mig !!  

Jeg har fået skrevet til ham, at vi skal mødes og snakke. Og gudskelov skrev han, at han selv har tænkt på at skrive, at vi skulle mødes og få snakket tingene uD. Så i morgen får han det at vide. En god start indtil videre.. 

Anmeld

8. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Helt iorden ... Ja, han er en hidsig type, men han kunne aldrig finde på at gøre dem han elsker fortræd, sådan er han slet ikke. Han har altid været en hidsig type, men har aldrig virker voldelig eller truende på nogen som helst måde. Han er medlem af HA, og har stort set været indblandet i kriminalitet det meste af sit liV. Men at han skulle kunne finde på at gøre sit eget barn fortræd, kan jeg sket ikke forestille mig !!  

Jeg har fået skrevet til ham, at vi skal mødes og snakke. Og gudskelov skrev han, at han selv har tænkt på at skrive, at vi skulle mødes og få snakket tingene uD. Så i morgen får han det at vide. En god start indtil videre.. 

Håber det kommer til at gå, som du ønsker.

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

... 

Fik det fortalt til ham, og han er ikke villig til at få barnet. 

Han synes, at vi ikke skal sætte et barn i verden, når vores forhold er gået i stykker. Og er ikke særlig vild med situationen! Han indrømmer, at han har lavet en fejl. Men grunden til at han ikke rigtig har snakket om, at få børn er at han ikke rigtig føler han vil blive noget godt eksempel. 

Jeg fortalte ham, at jeg ville beholde barnet. Men det faldt ikke i så god jord. Han synes, jeg er for ung og skal nyde mit liv, mens jeg har det. På en måde, kan jeg godt forstå ham, men jeg vil virkelig gerne have det her barn 

Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre!! Skal have et barn med en mand, der ikke engang vil have det. 

Anmeld

8. november 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

... 

Han synes, at vi ikke skal sætte et barn i verden, når vores forhold er gået i stykker. Og er ikke særlig vild med situationen! Han indrømmer, at han har lavet en fejl. Men grunden til at han ikke rigtig har snakket om, at få børn er at han ikke rigtig føler han vil blive noget godt eksempel. 

Jeg fortalte ham, at jeg ville beholde barnet. Men det faldt ikke i så god jord. Han synes, jeg er for ung og skal nyde mit liv, mens jeg har det. På en måde, kan jeg godt forstå ham, men jeg vil virkelig gerne have det her barn 

Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre!! Skal have et barn med en mand, der ikke engang vil have det. 

Som en anden skriver så skal du både bruge hjerte og hjerne her, og gennemtænke det 100 % før du træffer dit valg..

Hvor står du henne mht uddannelse, bolig, økonomi , og hvordan tror du dine forældre vil tage det ? Det ville være faktorer der spillede ind hvis det var mig..

Jeg synes du skal ringe og få en tid hos lægen og få snakket det igennem med nogle når nu dine forældre ikke er hjemme..

Du får lige et kram med på vejen

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Som en anden skriver så skal du både bruge hjerte og hjerne her, og gennemtænke det 100 % før du træffer dit valg..

Hvor står du henne mht uddannelse, bolig, økonomi , og hvordan tror du dine forældre vil tage det ? Det ville være faktorer der spillede ind hvis det var mig..

Jeg synes du skal ringe og få en tid hos lægen og få snakket det igennem med nogle når nu dine forældre ikke er hjemme..

Du får lige et kram med på vejen

Jeg er færdig med HHX til næste år. Og så havde jeg tænkt mig et sabatår. Var lige flyttet sammen med faren, men bor nu hjemme igen. Har 2 jobs pt, som giver godt, og er den type der tænker over hvad pengene går til. 

Jeg aner ikke hvordan mine forældre vil tage det .. det er enten eller  

Ringer til lægen på mandag ... Men håber virkelig inderlidt, at faren på en eller anden måde skifter mening !!! Ved, at det måske lyder urealistisk. 

Anmeld

8. november 2013

lineog4

Anonym skriver:

... 

Først lige er stort kram For det må være svært at stå lige der hvor du står nu.

Når det er skrevet lyder det som faren til dit barn både er meget realistisk omkring sig selv og ikke er der hvor han er parat til den livsændring der skal til for at være den far som du ønsker for dit barn. 

Vælger du at gennemføre graviditeten skal du gøre det med tanken om du bliver alene med barnet, glem håbet om han lige pludselig ændrer sig - måske gør han og så er det fantastisk, men som udgangspunkt skal du vælge det ud fra de præmisser der er nu og det er uden ham.

line

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Først lige er stort kram For det må være svært at stå lige der hvor du står nu.

Når det er skrevet lyder det som faren til dit barn både er meget realistisk omkring sig selv og ikke er der hvor han er parat til den livsændring der skal til for at være den far som du ønsker for dit barn. 

Vælger du at gennemføre graviditeten skal du gøre det med tanken om du bliver alene med barnet, glem håbet om han lige pludselig ændrer sig - måske gør han og så er det fantastisk, men som udgangspunkt skal du vælge det ud fra de præmisser der er nu og det er uden ham.

line

Til dig !! 

Ja, altså kan 100% forstå hvordan han føler, og jeg er glad for, at han står inde for hvad der er sket. 

Men vil burge weekenden til at få tænkt alt igennem, og så hvad der kommer til at ske. Ved at det vil blive hårdt uden, at have ham ved min side 

Anmeld

8. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

... 

Må jeg spørge hvorfor du virkelig gerne vil have det her barn?
Og at han ikke er voldelig overfor dem han elsker er en side af sagen. Hvad med hvilket forbillede han bliver for sit barn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.