Ung mor ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Pigent

Anonym skriver:

... Pige på 18 år, jeg har lige for et par timer siden, fundet ud at jeg er gravid. Min kæreste og jeg slog op for 14 dage siden, og har ikke snakket sammen siden. Vi havde været kærester i 2 år, og min ekskæreste og far til mit kommende barn er 11 år ældre end mig. 

Fordi jeg skriver herinde, er at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre Mine forældre er i øjeblikket ude og rejse, og kommer først hjem om en 3 ugers tid. Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan min eks til tage nyheden til sig eller hvordan jeg skal fortælle ham det.

Håber der er nogle rare mennekser herinde, der vil hjælpe mig?! 

Jeg kan se du har valgt at beholde barnet og vil bare sige du skal gør det der føles rigtig for dig. Hmm ved ikke lige hvordan du skal skal sige det til eksen. 

Du er velkommen til at skrive privat til mig. Jeg har ingen børn, men er på alder med dig. Jeg ved selv at det nogen gange er rart at snakke med en på sin egen alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Pigent

Anonym skriver:

... Pige på 18 år, jeg har lige for et par timer siden, fundet ud at jeg er gravid. Min kæreste og jeg slog op for 14 dage siden, og har ikke snakket sammen siden. Vi havde været kærester i 2 år, og min ekskæreste og far til mit kommende barn er 11 år ældre end mig. 

Fordi jeg skriver herinde, er at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre Mine forældre er i øjeblikket ude og rejse, og kommer først hjem om en 3 ugers tid. Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan min eks til tage nyheden til sig eller hvordan jeg skal fortælle ham det.

Håber der er nogle rare mennekser herinde, der vil hjælpe mig?! 

Jeg kan se du har valgt at beholde barnet og vil bare sige du skal gør det der føles rigtig for dig. Hmm ved ikke lige hvordan du skal skal sige det til eksen. 

Du er velkommen til at skrive privat til mig. Jeg har ingen børn, men er på alder med dig. Jeg ved selv at det nogen gange er rart at snakke med en på sin egen alder

Anmeld

7. november 2013

ette1987

Når du har snakket med kæresten synes jeg du skal ringe og aftale en tid med lægen. For at få snakket det igennem osv. 3 uger er jo længe inden dine forældre kommer hjem

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror jeg ville smse ham og sige der er noget i bliver nød til at få snakket om.

Så kan i mødes og du kan fortælle ham det ansigt til ansigt.

Vil han ikke det, er der næsten ikke andet for end at fortælle ham det over sms eller i tlf.

Men det bedste ville være hvis i kunne mødes og snakke om det, det vil også være bedst for barnet hvis i kan samarbejde

Ja, det må jeg prøve. Håber virkellog han vil mødes  

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Jeg føler det er det rigtige, at beholde barnet. Om han så vil kendes ved det eller ej, men det hpber jeg virkelig han er mand nok til!! 

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Mange tak skal du ha' !!!  

Anmeld

7. november 2013

Karoline27

Få endelig snakket med ham! Måske i kan finde en løsning.

du må meget gerne skrive en opdate herinde!

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Karoline27 skriver:

Få endelig snakket med ham! Måske i kan finde en løsning.

du må meget gerne skrive en opdate herinde!

Det skal jeg nok ... Jeg er igang med at skrive til ham ...

Anmeld

7. november 2013

Karoline27

Anonym skriver:

Det skal jeg nok ... Jeg er igang med at skrive til ham ...

rigtig godt!

Anmeld

7. november 2013

Kamulla

Årh.. nu kommer jeg med nogle tanker.. 

du skriver eksen ryger ind og ud af spjældet, er han en hidsig type?? du skal huske at du vælger at få et barn med den mand.. det er dit valg, men det kan virkelig spænde ben hvis han er en slem type.. 

hvordan du skal sige det ved jeg ikke.. jeg fik gjort det over sms da han ignorerede mig i 3 uger jeg havde forsøgt at få kontakt med ham trods jeg havde beskrevet at det var vigtigt vi fik snakket sammen.. 

håber virkelig du har gennemtænkt alle senarier inden du endeligt beslutter dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.