Ung mor ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.485 visninger
28 svar
18 synes godt om
7. november 2013

Anonym trådstarter

... Pige på 18 år, jeg har lige for et par timer siden, fundet ud at jeg er gravid. Min kæreste og jeg slog op for 14 dage siden, og har ikke snakket sammen siden. Vi havde været kærester i 2 år, og min ekskæreste og far til mit kommende barn er 11 år ældre end mig. 

Fordi jeg skriver herinde, er at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre Mine forældre er i øjeblikket ude og rejse, og kommer først hjem om en 3 ugers tid. Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan min eks til tage nyheden til sig eller hvordan jeg skal fortælle ham det.

Håber der er nogle rare mennekser herinde, der vil hjælpe mig?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

... Pige på 18 år, jeg har lige for et par timer siden, fundet ud at jeg er gravid. Min kæreste og jeg slog op for 14 dage siden, og har ikke snakket sammen siden. Vi havde været kærester i 2 år, og min ekskæreste og far til mit kommende barn er 11 år ældre end mig. 

Fordi jeg skriver herinde, er at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre Mine forældre er i øjeblikket ude og rejse, og kommer først hjem om en 3 ugers tid. Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan min eks til tage nyheden til sig eller hvordan jeg skal fortælle ham det.

Håber der er nogle rare mennekser herinde, der vil hjælpe mig?! 

Du bliver nødtil at få snakket med ham om det Snakker i fint sammen, trods i ikke er kærester mere?

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du bliver nødtil at få snakket med ham om det Snakker i fint sammen, trods i ikke er kærester mere?

Ja, men det er bare lige hvordan Vi har slet ikke snakket sammen, siden vi slog op. Og grunden til det var at han næsten røg ind og ud af fængslet Så det var ikke ligefrem glæde mellem os til sidst, hvis du forstår hvad jeg mener.

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja, men det er bare lige hvordan Vi har slet ikke snakket sammen, siden vi slog op. Og grunden til det var at han næsten røg ind og ud af fængslet Så det var ikke ligefrem glæde mellem os til sidst, hvis du forstår hvad jeg mener.

Åh.Det lyder ikke godt.

men . .  har du truffet dit valg eller? du vil beholde?

Håber i finder en løsning på det hele.

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Tænker samtidig at han jo ikke kan få et kæmpe chock over det, hvis i ikke har beskyttet jer

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Åh.Det lyder ikke godt.

men . .  har du truffet dit valg eller? du vil beholde?

Håber i finder en løsning på det hele.

Jeg vil beholde det, det er der ingen der kan ændre på ...

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tænker samtidig at han jo ikke kan få et kæmpe chock over det, hvis i ikke har beskyttet jer

Jeg har taget P-piller og kondom har vi også brugt, en gang imellem skal det siges, men P-pillerne har været taget hele tiden. Så jo, tror det vil komme som lidt af et chok for ham. 

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg vil beholde det, det er der ingen der kan ændre på ...

Jeg tror jeg ville smse ham og sige der er noget i bliver nød til at få snakket om.

Så kan i mødes og du kan fortælle ham det ansigt til ansigt.

Vil han ikke det, er der næsten ikke andet for end at fortælle ham det over sms eller i tlf.

Men det bedste ville være hvis i kunne mødes og snakke om det, det vil også være bedst for barnet hvis i kan samarbejde

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har taget P-piller og kondom har vi også brugt, en gang imellem skal det siges, men P-pillerne har været taget hele tiden. Så jo, tror det vil komme som lidt af et chok for ham. 

åh okay :O(

Anmeld

7. november 2013

Anonym101

Enig med overstående, skriv at du må snakke med ham og fortæl ham stille og roligt hvordan landet ligger

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.