Noneother skriver:
Uden at skulle ud og kalde nogen uansvarlig og alt det der. Det lyder til at være noget i HAR drøftet, og jeg tænker at du har mere behov for noget konstruktivt lige nu.
Har i overvejet om der skulle være plads i økonomien til evt. at hyre en hundelufter et par gange om ugen til at gå nogle gode ture med ham, indtil du er oppe igen?
Det ville måske osse være en god idé de første par måneder med en ny baby OG en "stor baby" i huset. Så i ikke skal tænke på det, samttidig med at i ville kunne beholde hunden, få en glad hund og lette pligterne lidt.
Aviser o.lign flyder over med unge mennesker der hellere end gerne vil arbejde som hundeluftere, og tilbyder deres hjælp. og raten plejer ikke at være så høj.
Enig !
Tænkte netop også på en hundelufter.. 
Jeg var hundelufter da jeg var ung, og tror jeg fik 50 kr for en gåtur på 30 min. (men det er så også 10 år siden)
Så hvis TS har en skole eller lokal brugs i nærheden, kunne hun jo sætte et opslag op, for det kunne jo sagtens være et alternativ at finde en skoledreng/pige, der ville gå en tur med hunden efter skole? Også skulle manden "bare" nå at gå med den inden han tog på arbejde evt.. 
Anmeld