Ved ikke hvad jeg skal gøre /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Har jeg forstået det rigtigt at hunden er blevet gået med i en time og 20 min?

Det er da ok -mange hunde får altså ikke mere end en ½ time 2 gange om dagen og så noget ekstra i weekenden.

De fleste mennesker har fuldtidsjob,børn og hus-og de spæner ikke rundt 4 timer om dagen med deres hunde ,og de har et ganske godt liv alligevel 

Så drop den dårlige samvittighed,det er godt nok.Og så kan den måske få lidt ekstra i weekenderne.

Den får næppe mere motion i en anden familie.

Den ville jo kun ha været ude i 20 min hvis ikke jeg var gået ud med den også, hvilket vi havde aftalt jeg ikke skulle pga jeg skulle passe på mig selv. Hvilket er alt for lidt, specielt når han har så meget krudt i røven, så skal der ske noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Noneother

Uden at skulle ud og kalde nogen uansvarlig og alt det der. Det lyder til at være noget i HAR drøftet, og jeg tænker at du har mere behov for noget konstruktivt lige nu.

Har i overvejet om der skulle være plads i økonomien til evt. at hyre en hundelufter et par gange om ugen til at gå nogle gode ture med ham, indtil du er oppe igen?
Det ville måske osse være en god idé de første par måneder med en ny baby OG en "stor baby" i huset. Så i ikke skal tænke på det, samttidig med at i ville kunne beholde hunden, få en glad hund og lette pligterne lidt.
Aviser o.lign flyder over med unge mennesker der hellere end gerne vil arbejde som hundeluftere, og tilbyder deres hjælp. og raten plejer ikke at være så høj.

Anmeld

7. november 2013

CroQuis

Noneother skriver:

Uden at skulle ud og kalde nogen uansvarlig og alt det der. Det lyder til at være noget i HAR drøftet, og jeg tænker at du har mere behov for noget konstruktivt lige nu.

Har i overvejet om der skulle være plads i økonomien til evt. at hyre en hundelufter et par gange om ugen til at gå nogle gode ture med ham, indtil du er oppe igen?
Det ville måske osse være en god idé de første par måneder med en ny baby OG en "stor baby" i huset. Så i ikke skal tænke på det, samttidig med at i ville kunne beholde hunden, få en glad hund og lette pligterne lidt.
Aviser o.lign flyder over med unge mennesker der hellere end gerne vil arbejde som hundeluftere, og tilbyder deres hjælp. og raten plejer ikke at være så høj.

Enig !

Tænkte netop også på en hundelufter.. 

Jeg var hundelufter da jeg var ung, og tror jeg fik 50 kr for en gåtur på 30 min. (men det er så også 10 år siden)

Så hvis TS har en skole eller lokal brugs i nærheden, kunne hun jo sætte et opslag op, for det kunne jo sagtens være et alternativ at finde en skoledreng/pige, der ville gå en tur med hunden efter skole? Også skulle manden "bare" nå at gå med den inden han tog på arbejde evt.. 

Anmeld

7. november 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Min kæreste ønskede sig en hund, han lovede guld og grønne skove.
Han fik hunden og jeg har selvfølgelig knyttet mig helt vildt til den. Han mistede hurtigt interessen og jeg valgte også at tage del i den selv om jeg til at starte med havde sagt jeg intet ville have med den at gøre.
Igår blev vi enige om at jeg tog mig af oprydning, opvask, tøjvask og støvsugning hvis bare han gik med hunden fordi jeg har mange problemer med bækset og specielt når jeg går.
I dag har han været ude med hunden 1 gang, i 20 min. Jeg var ude med den i 1 time mens han var på arbejde pga min dårlige samvittighed (uden han ved noget, og til trods for jeg har måtte ligge på sofaen resten af dagen)
Jeg er virkelig knust, vil ikke af med den men den skal heller ikke være her og ikke have det godt /:

Hvad med noget mental træning? Foder i en flaske/gulvet/i haven/aktivitetsbold? Det trætter også hunden, udover fysisk motion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.