Anonym skriver:
Min kæreste ønskede sig en hund, han lovede guld og grønne skove.
Han fik hunden og jeg har selvfølgelig knyttet mig helt vildt til den. Han mistede hurtigt interessen og jeg valgte også at tage del i den selv om jeg til at starte med havde sagt jeg intet ville have med den at gøre.
Igår blev vi enige om at jeg tog mig af oprydning, opvask, tøjvask og støvsugning hvis bare han gik med hunden fordi jeg har mange problemer med bækset og specielt når jeg går.
I dag har han været ude med hunden 1 gang, i 20 min. Jeg var ude med den i 1 time mens han var på arbejde pga min dårlige samvittighed (uden han ved noget, og til trods for jeg har måtte ligge på sofaen resten af dagen)
Jeg er virkelig knust, vil ikke af med den
men den skal heller ikke være her og ikke have det godt /:
Hm, nu læste jeg kommentarene fra de andre - og det første der egentligt slår mig det er, jamen hvorfor skulle han synes at en baby er mere interessant end hunden? Du kommer til at stå alene med en baby (måske 2, hvis din mand fortsætter), en hund og et hjem som du skal sørge for - er du sikker på at du kan klare det hele?
Jeg er selv i netop den krise herhjemme og lige pt bor vi ikke sammen pga det, så jeg har hund, baby og et hjem at sørge for - det i sig selv er fint nok, men da manden var hjemme så var det et mareridt da han var den der krævede mest
Vi prøver selvfølgelig at arbejde på det, netop fordi vi ikke bor sammen pt og har brug for luft og overskud (vi elsker jo hinanden trods alt)
Min mand har selv erkendt at han ikke finder vores barn særlig interessant fordi der intet sker. Man kan ikke lege med hende osv
Nu hvor hun er noget ældre kan han godt finde hende interesant, men det er bare sørgeligt at man skal vente indtil de kan kravle eller andet før man har en partner der gider og tage over. Ikke at jeg ikke forstå ham, men derfor kan han da godt give hende mad eller give hende tøj på istedet for at sige at han intet ved om det.
....Men når du står med din baby så får du mange flere følelser end du har nu, ergo kan du få det endnu hårdere end du har nu, så du bliver virkelig nødt til at gøre et eller andet.
Du kommer højst sandsynligt til at stå i min situation og det vil du synes er rigtig rigtig øv. Jeg tvivler nemlig på at han ændre sig, tværtimod så ændre du dig fordi du bliver mor.
Anmeld