camian skriver:
Er der mon nogen af jer rigtig kloge kvinder der har et godt råd til at få de kæmpe "håndtag" væk?
Jeg var lige på vægten, og er næsten oppe på samme vægt som da jeg var højgravid, det er 5 år siden jeg var det jeg ved at jeg skal lægge en del usundt til side og spise mere fornuftigt.
har i evt en ide til hvad jeg skal spise i løbet af dagen? Jeg tåler ikke det meste frugt, og kan heller ikke tåle gulerødder
Fik i tidernes morgen lavet en kosteskabets af min læge, men da jeg opnåede ønskede vægt blev den desværre smidt ud.
så hjælp kære kvinder
jeg har smidt 5 kg med myfitnesspall - genial app
så er det bare at få registreret - så kan man lynhurtigt se hvor de "tomme kalorier" kommer ind henne 
det bedst du kan gøre er at starte med bare at tracke det du spiser nu, så kan du justere og se hvor filmen knækker
det er rigtig motiverende at man kan taste motion ind (jeg har pulsmåler) så kan man virkelig spare op til de der usunde måltider (som der efter min mening også skal være plads til)
Jeg dur IKKE til strenge regler hvor der er madvarer jeg IKKE må få eller SKAL spise - for mig handler det om portioner og ikke mindst antallet af dem
Men uden den app havde jeg ikke kommet i nærheden af mit mål, der hedder at få vaskebræt inden jul 
Anmeld