camian skriver:
Er der mon nogen af jer rigtig kloge kvinder der har et godt råd til at få de kæmpe "håndtag" væk?
Jeg var lige på vægten, og er næsten oppe på samme vægt som da jeg var højgravid, det er 5 år siden jeg var det jeg ved at jeg skal lægge en del usundt til side og spise mere fornuftigt.
har i evt en ide til hvad jeg skal spise i løbet af dagen? Jeg tåler ikke det meste frugt, og kan heller ikke tåle gulerødder
Fik i tidernes morgen lavet en kosteskabets af min læge, men da jeg opnåede ønskede vægt blev den desværre smidt ud.
så hjælp kære kvinder
Frugt er faktisk alligevel heller ikke så skide sundt som alle tror pga. frugtsukkeret for dit blodsukker til at stige (jojo selvfølgelig sundere end en marsbar
)
der findes SÅ mange andre grøntsager end gullerøder, så dem holder du dig bare fra og guffer løs i de andre
et vægttab er 80% sund kost og 20% motion - så uanset hvor meget motion du dyrker vil du ikke tabe dig medmindre du samtidig spiser sund 
Jeg kan lige give dig et lille indblik i hvad jeg spiser (har tabt 35kg)
morgenmad; skyr m. fx: banan, granatæble, hindbær - du kan putte ALT på næsten
grøntsags smoothie
frokost: laks på ristet rugbrød, avokado m. rejer, laks wrapped i en tortilla m. salat og/eller avokado
aftensmad: magert kød + MASSERE grønt
snacks: et stykke minimum knækbrød m. light reje eller kalkun ost, en nupo snack bar eller en lille håndfuld nødder
og maaaaaaaaaaassere af vand
mht. til 'bollehåndtagene' så er det de skrå mavemuskler du skal have fat i, stil dig fx med hoftebredte mellem fødderne med en håndvægt i den ene hånd og læn dig ned mod gulvet i den side du har vægten.
ellers er der standart skrå situps
Anmeld