overbåren graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

AnthonsMor

Dobbelt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

BigHope13

AnthonsMor skriver:

Det var ganske enkelt  forfærdeligt, at ligge der og få af vide, at der ikke var noget under optøj.. Jeg stortudede da vi kom ned i bilen, og min kæreste forstod ikke hvorfor, fordi de jo sagde han havde det  perfekt derinde.. Ja ja, det kan da godt være, men  jeg har det af røv til og jeg vil bare se ham  nuuuuuuuuuuuu!!!

Jamen jeg fik pillen 8.45, klokken 11 startede mine veer og klokken 5.48 næste morgen fødte jeg.. Så det tog jo laaaang tid, men om det er pillernes skyld, eller om det er fordi han stod så skævt som han gjorde, det er der ingen der ved..

Åhh hvor kan jeg bare godt følge den reaktion tror virkelig også bare jeg bliver super skuffet og opgivende hvis er sådan her

ak okay men du har da alligevel fået en hurtigt reaktion på pillerne synes jeg, men Jaa det lang tid at gå og man er jo så spændt at der nok ikke lige er så meget hvile i alle de timer.

Synes bare jeg har hørt så mange historier med de piller om det tager flere dage med flere piller før der rigtig sker noget men ja det jo igen så forskelligt fra person til person til.

Anmeld

6. november 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Ja selvom det ikke lyder af meget med en måned så er tiden da især langet nu her hvor du er så hårdt ramt, der er ingen bedring endnu?

Haha ja jeg fatter det jo heller ikke helt.

det må ihvertfald siges at han har det godt og det er da trods alt det vigtigste

Ja, ventetiden føles 100 gange længere lige nu!
Nej ingen bedring endnu, desværre. Jeg er kun blevet mere snottet og mit hoved er tungere end nogensinde! men det kan vel kun gå fremad!

Ja, det er helt sikkert det vigtigste

Anmeld

6. november 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Ja, ventetiden føles 100 gange længere lige nu!
Nej ingen bedring endnu, desværre. Jeg er kun blevet mere snottet og mit hoved er tungere end nogensinde! men det kan vel kun gå fremad!

Ja, det er helt sikkert det vigtigste

Jeg håber at sygdommen snart forlader din krop så du kan få ladet op til den store tid der nærmer sig

Anmeld

6. november 2013

BigHope13 skriver:

Jeg håber at sygdommen snart forlader din krop så du kan få ladet op til den store tid der nærmer sig

Tusind tak!

Anmeld

6. november 2013

BigHope13 skriver:

Tusind tak!

Anmeld

6. november 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

Åhh hvor kan jeg bare godt følge den reaktion tror virkelig også bare jeg bliver super skuffet og opgivende hvis er sådan her

ak okay men du har da alligevel fået en hurtigt reaktion på pillerne synes jeg, men Jaa det lang tid at gå og man er jo så spændt at der nok ikke lige er så meget hvile i alle de timer.

Synes bare jeg har hørt så mange historier med de piller om det tager flere dage med flere piller før der rigtig sker noget men ja det jo igen så forskelligt fra person til person til.

Det er meget forskelligt hvordan folk reagerer på dem.. Der var en på barselsgangen, som var "flyttet ind", fordi hun var gået så lang tid over, at hun havde været igang med piller i 6 dage, men jeg snakkede med en af sygeplejerskerne, der havde været der i 25 år, og hun havde  aldrig oplevet det før.. Så det sker jo næsten aldrig!

Ja, det gik stærkt til at starte med, men fra klokken 15 og til jeg fødte havde jeg konstante veer nærmest, 8 timers presseveer og det hele var bare træls.. Men igen, det kommer garanteret af, at han stod så skævt at han SAD FAST.. Og det var jo bare herre uheldigt..

Anmeld

6. november 2013

Wik

Blev set 40,4 og hun gjorde intet Og jeg troede at hun i det mindste ville mærke på livmodermunden eller tjekke et eller andet sjovt, men nej nej jeg måtte bare vente. Hun sagde bare at hvis jeg ikke havde født ugen efter ville de overveje igangsættelse. Jeg fødte heldigvis nogel dage senere, men ingen strimmel eller andet sjov. 

Jeg håber du går igang af dig selv, for jeg er 100 sikker på det er det bedste, det bygger jeg på historier og mine egne to fødsler Så det er måske noget sludder, men naturens gang tror jeg er den bedste. Fødte 6 dage over tid begge gange, nogle kager skal have lidt længere tid, sådan er det jo bare.

Anmeld

6. november 2013

BigHope13

AnthonsMor skriver:

Det er meget forskelligt hvordan folk reagerer på dem.. Der var en på barselsgangen, som var "flyttet ind", fordi hun var gået så lang tid over, at hun havde været igang med piller i 6 dage, men jeg snakkede med en af sygeplejerskerne, der havde været der i 25 år, og hun havde  aldrig oplevet det før.. Så det sker jo næsten aldrig!

Ja, det gik stærkt til at starte med, men fra klokken 15 og til jeg fødte havde jeg konstante veer nærmest, 8 timers presseveer og det hele var bare træls.. Men igen, det kommer garanteret af, at han stod så skævt at han SAD FAST.. Og det var jo bare herre uheldigt..

Ej Føj det var dog også længe at gå og blive sat i gang godt at det er en sjælen historie.

Åh Føj da, kunne meget godt lyde som om han har siddet godt og grundig fast siden du skulle sådan en tur igennem.

Anmeld

6. november 2013

BigHope13

Wik skriver:

Blev set 40,4 og hun gjorde intet Og jeg troede at hun i det mindste ville mærke på livmodermunden eller tjekke et eller andet sjovt, men nej nej jeg måtte bare vente. Hun sagde bare at hvis jeg ikke havde født ugen efter ville de overveje igangsættelse. Jeg fødte heldigvis nogel dage senere, men ingen strimmel eller andet sjov. 

Jeg håber du går igang af dig selv, for jeg er 100 sikker på det er det bedste, det bygger jeg på historier og mine egne to fødsler Så det er måske noget sludder, men naturens gang tror jeg er den bedste. Fødte 6 dage over tid begge gange, nogle kager skal have lidt længere tid, sådan er det jo bare.

Ak der kan man bare se hvor stor forskel der er

tror helt sikkert også at det er bedst at lade naturen gå sin gang, og vi har også snakket om herhjemme at lige se tiden an, for har han det godt og jeg har det godt så der jo ingen grund til at fremskynde noget.
Men ved sidste jordemoder tjek var han vokset temmelig godt på kort tid så han er nok lidt over de 4 kg nu. så " tør" nok ikke gå meget længere end en uge. men for dælen der kan heldigvis også nå at ske rigtig meget på en uge af sig selv
vi kan jo også være så heldige at der måske er sket noget inden u undersøgelsen på fredag. Vi krydser ihvertfald fingre selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.