Tjuhl skriver:
det kan jo heller ikke lade sig gøre fra naturens side, at min mand og jeg får børn sammen, så det syntes jeg er et rigtig træls argument. hvis man endelig skal snakke om den slags ting, så skulle man hellere debattere hvilke mennesker der er egnet til at få børn overhovedet.
som barnløs får man stillet en masse spørgsmål omkring grundene til ens ønske om at blive forældre, som "normale" forældre ikke får stillet og ikke skal tage stilling til. De blir bare gravide og får ligeså mange børn de ønsker, mens vi skal forsvarer vores ønske om at få børn og hvis vi skal have mere end et eller hvis vi løber tør for forsøg på det offentliges regning (hvilket man gør ret hurtigt), så skal man betale rigtig rigtig mange penge på privatklinikker (som jeg jo mener burde nedlægges, så der er lige adgang til sundhedsvæsenet for alle)
Det synes jeg så ikke er det samme, for det er fra naturens side meningen at der skal en mand og en kvinde til at lave børn - mand = sæd, kvinde = æg, sæd + æg = barn - derfor... Der er så nogen par som kemisk ikke passer sammen, og derfor ikke kan få og de skal selfølgelig have hjælp... Det er det jeg mener...
Anmeld