Anonym skriver:
Ved egentlig ikke rigtig hvad jeg vil skrive..
Mine hormoner kører rundt med mig i disse dage, kan snart ikke huske hvordan det var uden de her forandringer. Igår fik de mig til at tvivle på mit forhold, om vi kan klare opgaven.. om vi kan klare at blive sammen, og om jeg overhovedet elsker min kæreste sådan rigtigt... Hmm. Jeg brød fuldstændig sammen, for det er jo ikke sådan det skal være! Vi venter vores første barn, det er planlagt, og jeg havde nok en forestilling om at det grundlæggende skulle være en lykkelig tid. - Men jeg har så mange bekymringer, ved ikke helt hvordan jeg skal stoppe dem, og de overskygger det gode og lykkelige. - Har læst mig frem til at hormonerne nok er skyldneren, og det er helt "normalt". - Men jeg synes det er HÅRDT!!! For havde regnet med at det ville være hårdt, men ikke på en måde så jeg begynder at tvivle på mit forhold. - Som jeg er ret sikker på jeg ikke gjorde for 1 uge siden....
Fortæl mig please at det er normalt...
... at i også tumler/har tumlet med sådanne tanker
... at man selvfølgelig skal have det sådan, når man står overfor noget så stort og livsændrende
... at jeg bliver normal igen!
ÅHH hvor kunne det have været mig der skrev det indlæg!

Nu ved jeg ikke hvor langt du er i graviditeten, men for mit vedkommende er det svært at være så kort som jeg er, fordi Daniel ikke forstår på samme måde som jeg at vi rent faktisk SKAL være forældre... Vores lille bebser er også planlagt, men som kvinde går du alle forandringerne igennem (inkl. hormonerne!!!!!!!), og manden tror at hverdagen kan fungere ligesom den altid har gjort.. og den kan den altså ikke!
Men uden at skrive en længere roman så vil jeg give dig en stor krammer og sige
JA, jeg tumler med sådan nogle følelser!
JA, det er fuldstændig normalt at tænke/føle sådan og
JA, du skal nok blive normal igen!
Mit råd er at du taler med din kæreste om dine følelser.. forklar ham at det er skide svært og hvad du har brug for fra ham - hvad kan få dig til at elske ham højere end noget andet? Nyd hinanden og forsøg at nyde og sætte pris på de ting I som mennesker og som par går igennem!
Håber du kunne bruge mit svar til lidt!?

Knus Caroline, 9+1
Anmeld