Kvalme og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

Vesper

Pyh, jeg kender kvalmen ALT for godt. Jeg har haft den i 3-4 uger - dvs. nu er den ved at klinge af, og er så fluks afløst af sur mave og halsbrand... Fedt.

Jeg er ved at være så træt af at være uoplagt - træt, kvalm, utilpas. Har så også lige overstået en penicillinkur pga. blærebetændelse - dét var bestemt heller ikke nemt for maven. Stakkels min kæreste, nu med en bulende og konstant træt furie

Jeg ved godt at det ikke er en sygdom at være gravid - men nogle gange føles det altså næsten sådan, når man er ramt af så meget... Jeg er lykkelig og glad, men det fylder bare meget med alle de gener...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Klartilbaby

Vesper skriver:

Pyh, jeg kender kvalmen ALT for godt. Jeg har haft den i 3-4 uger - dvs. nu er den ved at klinge af, og er så fluks afløst af sur mave og halsbrand... Fedt.

Jeg er ved at være så træt af at være uoplagt - træt, kvalm, utilpas. Har så også lige overstået en penicillinkur pga. blærebetændelse - dét var bestemt heller ikke nemt for maven. Stakkels min kæreste, nu med en bulende og konstant træt furie

Jeg ved godt at det ikke er en sygdom at være gravid - men nogle gange føles det altså næsten sådan, når man er ramt af så meget... Jeg er lykkelig og glad, men det fylder bare meget med alle de gener...

Graviditet er ikke en sygdom. Men der kan følge nogle ting med som er! Og det er bare nitten at være ramt af det, så man må give op. Men forhåbentlig kommer der snart en periode hvor det begynder at lysne

Jeg er også ramt af halsbrand og sure opstød, det var jeg også hele min sidste graviditet  Alminox har hjulpet mig ret godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.