Hvilke spille maskiner har jeres 5-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

lineog4

Min dreng fyldte 6 i sidste uge og fik der en nintendo af sin mormor. Derudover har vi hjemmet en iPad til familien og der er der lidt spil på men mest læringsspil alla vi skal lære at læse (keeeeeeedelige mor). Så har vi en wii, men det er ikke nogens og står ikke på børnenes værelse. derudover er jeg drønkedelig og der er begrænsninger på spillene - der er en spilledag om ugen og så må han spille om morgenen når jeg er gået og han sammen med storesøster skal vente en halv time på de skal gå i skole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Munder

Det gælder nok om at følge med i dag 

På min datters skole anbefaler de rigtig mange lærerige apps til Ipad/smartphone. Det er en rigtig god måde at lære på, samtidig med det er sjovt. (hun er 7 år og går i 1. klasse)

Derfor er det rigtig godt hun har haft lidt træning i at bruge min Ipad, for så går det som en leg. Hun har ikke selv en Ipad, men vi overvejer kraftigt at købe en til når hun bliver 8 næste år.

Hun har en Nintendo, og har haft den i flere år, den bliver brugt, men absolut ikke som erstatning for leg!

Anmeld

7. november 2013

An&Jo

Her HAVDE den 5 årige en tablet som han fik sidste år i julegave af os, men her i sommers blev den smadret fordi han kastede den i gulvet i et raseri anfald..

Det var heldigvis bare en af de billige fra Harald Nyborg, men han har alligevel fået afvide at han nu må nøjes med hans gamle game boy som han har arvet fra hans fætter..

Hos hans mor har de både playstation, wii, nintendo ds osv.. men det har vi ikke her..

Han fik den tablet for at se om han kunne administrere den, og det kunne han ikke, så det får han ikke mere af lige foreløbigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.