Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaRJS skriver: så burde du seriøst få dig en anden læge
så burde du seriøst få dig en anden læge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Godt du lige fik ringet, det hvertfald altid rart lige at høre deres mening om tingene. Og nej det jo heller ikke kritisk for dig at gå i fødsel nu her hvis det er det som der er optakt til.Du må endelig lige opdatere om hvad lægen siger til det hele. uanset hvad så håber jeg det snart fortager sig, det bestemt ikke rart at være syg mens man er gravid
Godt du lige fik ringet, det hvertfald altid rart lige at høre deres mening om tingene. Og nej det jo heller ikke kritisk for dig at gå i fødsel nu her hvis det er det som der er optakt til.Du må endelig lige opdatere om hvad lægen siger til det hele. uanset hvad så håber jeg det snart fortager sig, det bestemt ikke rart at være syg mens man er gravid
Lykke:) skriver: En lille Update! Er hårdt ramt af influenza, men der er selvfølgelig ikke så meget at gøre, andet end at hvile sig så meget som muligt. Han lød ikke bekymret på nogen måde, heller ikke omkring at man kan føde for tidligt. Og så fik jeg en forklaring på hvorfor jeg ikke har fået den vaccine! Han mener ikke, at den er nødvendig hvis ikke man normalt er hårdt ramt af influenza (jeg har aldrig influenza), og så hellere tage den "naturlige" influenza hvis den kommer i stedet for at vaccinere imod den. Så nu er jeg egentlig bare spændt på hvad der sker, og om det måske kunne være optræk til noget
En lille Update! Er hårdt ramt af influenza, men der er selvfølgelig ikke så meget at gøre, andet end at hvile sig så meget som muligt. Han lød ikke bekymret på nogen måde, heller ikke omkring at man kan føde for tidligt. Og så fik jeg en forklaring på hvorfor jeg ikke har fået den vaccine! Han mener ikke, at den er nødvendig hvis ikke man normalt er hårdt ramt af influenza (jeg har aldrig influenza), og så hellere tage den "naturlige" influenza hvis den kommer i stedet for at vaccinere imod den. Så nu er jeg egentlig bare spændt på hvad der sker, og om det måske kunne være optræk til noget
BigHope13 skriver: Åh det var dejligt at høre. Og godt du lige kom afsted og fik lægen til at kigge på dig.Så står den på hvile fra nu af, og så det jo bare spændende at se om det sætter gang i noget
Åh det var dejligt at høre. Og godt du lige kom afsted og fik lægen til at kigge på dig.Så står den på hvile fra nu af, og så det jo bare spændende at se om det sætter gang i noget
Lykke:) skriver: Ja, det var rart lige at blive kigget på Ja det er spændende! Føler også bare der er laaaaang tid til termin nu
Ja, det var rart lige at blive kigget på Ja det er spændende! Føler også bare der er laaaaang tid til termin nu
BigHope13 skriver: Ja synes altså også st de sidste 4-5 uger til termin var meget lange, og dagene efter termin følels så som år kan for fortælle dig Hehe. Så håber for dig ikke at du skal gå så længe.
Ja synes altså også st de sidste 4-5 uger til termin var meget lange, og dagene efter termin følels så som år kan for fortælle dig Hehe. Så håber for dig ikke at du skal gå så længe.
Lykke:) skriver: Det kan jeg altså godt forestille mig! Håber sådan at i snart har ejers lille basse i armene tusind tak!
Det kan jeg altså godt forestille mig! Håber sådan at i snart har ejers lille basse i armene tusind tak!
BigHope13 skriver: Håber jeg sørme også. Om ikke andet kan man da sige at der maks går en uge nu til vi skal sættes igang.
Håber jeg sørme også. Om ikke andet kan man da sige at der maks går en uge nu til vi skal sættes igang.
GRavide har større risiko for at blive ramt af influenza, som du så også selv kan mærke på egen krop nu. Moderkagen kan blive påvirket og baby kan få for lidt næring, derfor anbefaler man vaccinen. Læger burde ikke anbefale ikke at få en.
M&J87 skriver: GRavide har større risiko for at blive ramt af influenza, som du så også selv kan mærke på egen krop nu. Moderkagen kan blive påvirket og baby kan få for lidt næring, derfor anbefaler man vaccinen. Læger burde ikke anbefale ikke at få en.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128