Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
modesty skriver: Men det er jo ikke influenzasymptomer. Hvis ikke du har feber og muskelsmerter, så har du nok ikke influenza.
Men det er jo ikke influenzasymptomer.
Hvis ikke du har feber og muskelsmerter, så har du nok ikke influenza.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke:) skriver: Det kører super godt for mig for tiden Menstruationsmerter, ondt i hele ryggen, masser af plukveer og nu også influenza! Er der noget man skal være særligt opmærksom på når man er gravid, og skal man ringe til sin læge, eller er det bare inder dynen og slappe så meget af som muligt ?
Det kører super godt for mig for tiden Menstruationsmerter, ondt i hele ryggen, masser af plukveer og nu også influenza! Er der noget man skal være særligt opmærksom på når man er gravid, og skal man ringe til sin læge, eller er det bare inder dynen og slappe så meget af som muligt ?
hvis det er influenza ville jeg ringe til lægen, da de mener gravide skal have vaccinen da de mener at man kan gå i fødse før tid, og blive meget mere syg af influenzaen end ellers, udover det gør vaccinen så barnet ikke kan blive smittet efter fødslen
DianaRJS skriver: hvis det er influenza ville jeg ringe til lægen, da de mener gravide skal have vaccinen da de mener at man kan gå i fødse før tid, og blive meget mere syg af influenzaen end ellers, udover det gør vaccinen så barnet ikke kan blive smittet efter fødslen
Lykke:) skriver: Jeg har 39,1 i feber og min krop er helt død. Altså, ingen kræfter og ondt overalt
Jeg har 39,1 i feber og min krop er helt død. Altså, ingen kræfter og ondt overalt
Øv.
modesty skriver: Øv.
Lykke:) skriver: Jeg ringede lige for en sikkerhedsskyld! Og de sagde, at jeg lige skal ringe til min læge i morgen og se hvordan det udvikler sig - hvis det udvikler sig. De vil ikke se mig nu, de ser hellere at jeg bare får hvilet mig så meget som muligt og så sagde hun også, at det sagtens kunne være en tegn på en fødsel der er på vej. Men det lød hun ikke så bekymret for Men jeg ringer til min læge i morgen, tak for svaret
Jeg ringede lige for en sikkerhedsskyld! Og de sagde, at jeg lige skal ringe til min læge i morgen og se hvordan det udvikler sig - hvis det udvikler sig. De vil ikke se mig nu, de ser hellere at jeg bare får hvilet mig så meget som muligt og så sagde hun også, at det sagtens kunne være en tegn på en fødsel der er på vej. Men det lød hun ikke så bekymret for Men jeg ringer til min læge i morgen, tak for svaret
BigHope13 skriver: Godt du lige fik ringet, det hvertfald altid rart lige at høre deres mening om tingene. Og nej det jo heller ikke kritisk for dig at gå i fødsel nu her hvis det er det som der er optakt til.Du må endelig lige opdatere om hvad lægen siger til det hele. uanset hvad så håber jeg det snart fortager sig, det bestemt ikke rart at være syg mens man er gravid
Godt du lige fik ringet, det hvertfald altid rart lige at høre deres mening om tingene. Og nej det jo heller ikke kritisk for dig at gå i fødsel nu her hvis det er det som der er optakt til.Du må endelig lige opdatere om hvad lægen siger til det hele. uanset hvad så håber jeg det snart fortager sig, det bestemt ikke rart at være syg mens man er gravid
Lykke:) skriver: Det skal jeg gøre Tak for dine søde ord! Nej, det er bestemt ikke rart! Man føler sig pludselig 100 gange sygere og bekymringerne vælter ind over en synes jeg men heldigvis ville det ikke være helt forfærdeligt hvis den lille mand er på vej ud
Det skal jeg gøre Tak for dine søde ord! Nej, det er bestemt ikke rart! Man føler sig pludselig 100 gange sygere og bekymringerne vælter ind over en synes jeg men heldigvis ville det ikke være helt forfærdeligt hvis den lille mand er på vej ud
BigHope13 skriver: det er nemlig det der er så hårdt synes jeg, lige det at det er jo ikke kun det fysiske, det ved man jo man kommer igennem på et eller andet tidspunkt men bekymringerne for de små derinde, Pyha er allerede total høne mor inden han er kommet ud derinde fra. Rigtig god bedring med dig,
det er nemlig det der er så hårdt synes jeg, lige det at det er jo ikke kun det fysiske, det ved man jo man kommer igennem på et eller andet tidspunkt men bekymringerne for de små derinde, Pyha er allerede total høne mor inden han er kommet ud derinde fra. Rigtig god bedring med dig,
Lykke:) skriver: Det er altså bare underligt! Min læge frarådede mig at få den Ringer til ham i morgen!
Det er altså bare underligt! Min læge frarådede mig at få den Ringer til ham i morgen!
så burde du seriøst få dig en anden læge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128