Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Kløver

VIPpigen skriver:

Jeg træder ind med listesko på... Jeg må hvertfald på banen med en positiv upser.

Baby er ikke planlagt. Langt fra, og endnu går vi meget stille med dørene. Jeg testede positivt i går, og måtte simpelthen en tur forbi lægen og få den bekræftet. Men alt i alt. Er 4+6, og vores skønne datter som far mente skulle være ene barn, lader til at skal være storesøster til sommer... Har termin sidst i jule, omkring den 29. Ja, jeg husker faktisk rigtig dårligt alt det der lige nu, er stadig lidt chokeret over vores meget uventet baby 

Stort tillykke alligevel og velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Cat93

VIPpigen skriver:

Jeg træder ind med listesko på... Jeg må hvertfald på banen med en positiv upser.

Baby er ikke planlagt. Langt fra, og endnu går vi meget stille med dørene. Jeg testede positivt i går, og måtte simpelthen en tur forbi lægen og få den bekræftet. Men alt i alt. Er 4+6, og vores skønne datter som far mente skulle være ene barn, lader til at skal være storesøster til sommer... Har termin sidst i jule, omkring den 29. Ja, jeg husker faktisk rigtig dårligt alt det der lige nu, er stadig lidt chokeret over vores meget uventet baby 

Tillykke 

Anmeld

25. november 2013

VIPpigen

Maja84 skriver:

Stort tillykke alligevel og velkommen

Mange tak.

Må jo tilstå at det kun er far der ønsker Lilje som enebarn. Jeg er faktisk ret glad for den ikke planlagte upser. Tror jeg har mobbet ham kærligt i et år nu, om vi ikke skulle have en. Og så laver vi en på P-piller. 

Jeg håber hvertfald for alt i verden at den lille spunk bliver siddende, og er lige så frisk som sin storesøster

Anmeld

25. november 2013

VIPpigen

Cat93 skriver:

Tillykke 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.