Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Rødhætte

super tillykke med det :-)

tillykke til os alle 

Stort tillykke. Jeg har termin den 5 juli

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Rødhætte

Husk forresten at melde jer som medlem i gruppen. Øverest på forsiden af gruppen står der "medlemmer" og her kan I tilføje jer

Anmeld

5. november 2013

MMOGM

Jeg hopper med  Er 6+0 og har termin 1/7 

Anmeld

6. november 2013

Købmagerkonen

Tillykke med de positive tests!

Jeg har i dag testet positiv og har, ifølge en terminsberegner som jeg googlede mig til, termin 10. juli 2014!

Det er så uvirkeligt og jeg tænker stadig at jeg drømmer - men det er en dejlig drøm

Anmeld

6. november 2013

MMOGM

FruOlsen skriver:

Tillykke med de positive tests!

Jeg har i dag testet positiv og har, ifølge en terminsberegner som jeg googlede mig til, termin 10. juli 2014!

Det er så uvirkeligt og jeg tænker stadig at jeg drømmer - men det er en dejlig drøm

Velkommen i gruppen,

og stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

6. november 2013

Kløver

Stort tillykke til alle, hvor er det dejligt, og håber endnu flere kan melde sig til juli terminen. Hvor får vi bare en masse små dejlige sommerbørn

Anmeld

6. november 2013

Købmagerkonen

Maja84 skriver:

Stort tillykke til alle, hvor er det dejligt, og håber endnu flere kan melde sig til juli terminen. Hvor får vi bare en masse små dejlige sommerbørn

Åh ja, vi får sommerunger! Så er der børnefødselsdage i solskin

Anmeld

7. november 2013

mogms

FruOlsen skriver:

Åh ja, vi får sommerunger! Så er der børnefødselsdage i solskin

uh ja det er altid godt, jeg har selv fødselsdag d. 27/7 og min far har d. 13/7 og min termin er d. 12/7 - det kunne være så sjovt at give min far noget af en fødselsdagsgave 

Anmeld

12. november 2013

bebs_n

Melder mig også ind her, er i uge 6+0 med termin den 8/7-14  Glæder mig til at følge jer!

Anmeld

25. november 2013

VIPpigen

Jeg træder ind med listesko på... Jeg må hvertfald på banen med en positiv upser.

Baby er ikke planlagt. Langt fra, og endnu går vi meget stille med dørene. Jeg testede positivt i går, og måtte simpelthen en tur forbi lægen og få den bekræftet. Men alt i alt. Er 4+6, og vores skønne datter som far mente skulle være ene barn, lader til at skal være storesøster til sommer... Har termin sidst i jule, omkring den 29. Ja, jeg husker faktisk rigtig dårligt alt det der lige nu, er stadig lidt chokeret over vores meget uventet baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.