Efterlysning!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Stumpen

Jeg fik engang et sk¤#% godt svar fra en pædagog herindefra på OEF ang. noget med at være vejleder og kravene... Hvem var denne kvinde mon?? For har brug for et råd.......

Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Stumpen

I andre kloge kvinder må også gerne svare, for er lidt i tvilv, men ved godt at jeg har længe til at overveje tingene i, men mit spørgsmål går ud på: (sakset fra min egen mødregruppe-side)

Nå men altså midt under min barsel med Mathilde overvejede jeg jo at droppe pæd udd og læse til sos-assistent i stedet og har nu igen fået fornyet lyst til det, da det ved denne fødsel gik op for mig at hende der hjalp jdm var sos-assistent... Men med knap et års barsel her og en ny udd. på knap 2 år (medmindre man stadig kan tage den som merit) og så ja ja ved godt at jeg er tænker langt, men skal vi have flere børn, så vil den næste komme der, dvs. ca 4 år inden jeg skal ud og søge arbejde som jeg kan både som sos-assistent (1 år gammel udd ubrugt) og som pæd (4½-5 år gammel udd ubrugt) Vil nogen så mon ansætte mig som pæd??

Håber ikke det gør noget at jeg lige smider spørgsmålet ind til jer...

Anmeld

23. juli 2009

Plysbjørnen

Kan det være Bacon??  pinligt kan ikke huske hvad hun normalt kalder sig...

Anmeld

23. juli 2009

Stumpen

Nej, det er ikke McB, Mente det var Helle30, men der står forskning og ledelse på hendes profilbillede, så det passer vist ikke for mig....

Anmeld

23. juli 2009

BellaT

Hej.
Pædagoger herinde i juli er: Jeanette, heaven og Mebach. Det er ihvertfald dem jeg lige kan huske... Mon det er en af dem du søger? 

Helle...

Anmeld

23. juli 2009

ivfmarie

Helle30 er lærer, den anden Helle (Juniors mor) er bioanalytiker...
Hvem er det nu vi har der er gog..?

Øjeblik 

Ha.. Ja, sgu.. det er Jeanette.

Anmeld

23. juli 2009

Helle30

Stumpen skriver:

Nej, det er ikke McB, Mente det var Helle30, men der står forskning og ledelse på hendes profilbillede, så det passer vist ikke for mig....

Arhh så alligevel. Der står forskning og undervisning. Lidt ledelse vil der jo altid være (er skolelærer).
Men jeg tror altså ikke, det var mig, der gav dig det råd. Jeg kan slet ikke huske at have hørt historien før.
Håber nogle andre kan huske det...

- Helle

Anmeld

23. juli 2009

Stumpen

Det må være Jeanette så.. Tusind tak for hjælpen

Anmeld

23. juli 2009

Stumpen

Prøver lige at skrive til Jeanette..

Men har I andre ikke et bud på om det er helt hen i vejret med mine overvejelser?? Om jeg spænder ben for mig selv ved evt. ikke at bruge min uddannelse til noget inden den er evt. 5 år??

Anmeld

23. juli 2009

BellaT

Stumpen skriver:

Det må være Jeanette så.. Tusind tak for hjælpen

Jeanette er super sød til at hjælpe med gode råd. Det har jeg selv fået af hende. Hun har styr på sagerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.