Pasning af andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Sandratoft skriver:

Okey, jeg tænker nemlig at tidlig pasning vil hjælpe til at barnet ikke bliver så "mor krævende" eller hvad man nu kalder det. Vil gerne at mit barn skal være tryg ved at blive passet

Sådan kan du ikke stille det op! Børn har forskellige personligheder 

Mine har først været passet (af bedsterne), når jeg har været færdig med at amme ved hhv 9 mdr, 10 mdr og 8 mdr og der har aldrig været noget!!! - Før den alder har de til gengæld været mit påhæng 

Så prøv dig frem og lad dit barn passe, hvis du har behov for det, fremfor at det 'skal vænnes til det' - (det er min mening og erfaring )

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Pikku Myy

Sandratoft skriver:

Hvordan kan børn blive mere morsyg af at være væk fra hende? 

Ønsker bare at mit barn ikke bliver "pylret" osv, og at han kan føle sig tryg sammen med andre end forældrene. Ved bare ikke helt hvordan jeg skal gribe det an  

Min oplevelse er at et barn, der føler sig tryg i sin base vil have mere mod på at komme ud og opleve verden. Ikke dermed sagt at et barn der er pyldret/morsyg ikke har en god base, men det er vel barnets måde til at give udtryk for at det har brug for at være mærke sin mor.

Jeg går ud fra du ikke er mor endnu og derfor gør dig en masse tanker om hvordan du gerne vil forme jeres kommende familie, men mit bedste råd vil være og vente og se. Mærk efter i maven og find ud af hvad der er godt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.