Pasning af andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
21 svar
6 synes godt om
1. november 2013

Sandratoft

Hejsa  

Jeg tænkte på, hvor tidligt i begyndte at lade andre passe jeres barn/baby? Her tænker jeg af den nærmeste familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

klmf

Tror den største var et par måneder eller tre da mormor havde ham et par timer. 5 måneder da han sov ude første gang. Nummer to sov ude første gang da han var tre måneder. De var begge flaskebørn og meget vant til mormor.

Anmeld

1. november 2013

Trekløver(:

Sandratoft skriver:

Hejsa  

Jeg tænkte på, hvor tidligt i begyndte at lade andre passe jeres barn/baby? Her tænker jeg af den nærmeste familie.

Min datter på 3 måneder blev passet af min mor 2 timer i fredags

Anmeld

1. november 2013

Sandratoft

Okey, jeg tænker nemlig at tidlig pasning vil hjælpe til at barnet ikke bliver så "mor krævende" eller hvad man nu kalder det. Vil gerne at mit barn skal være tryg ved at blive passet

Anmeld

1. november 2013

Sara.

Sandratoft skriver:

Okey, jeg tænker nemlig at tidlig pasning vil hjælpe til at barnet ikke bliver så "mor krævende" eller hvad man nu kalder det. Vil gerne at mit barn skal være tryg ved at blive passet

Man siger at et barn ikke lærer rutiner mm. inden 4 måneders alderen.

Derudover kommer børn i forskellige udviklings perioder, så selv et barn ikke reagerer på at blive passet 4 mdr gammelt kan det være at dey reagerer meget stærkt 9 mdr gammelt hvor det blandt andrt er blevet mere bevidst om at mor er væk.

Første gang min datter blev passet et par timer var imens jeg og min mand tog i bilka og købte indd til barnedåb. Der var hun 7 mdr.

Første gang min søn blev passet var han 4 mdr imens min mand, jeg ogstoresøster var inde og se cirkus summarum.

Men behge mine børn har fra start været mrget sammen med mine forældre og fået et tæt forhold til dem.

gør hvad du føler er rigtigt for jer

Anmeld

1. november 2013

lycly

Sandratoft skriver:

Hejsa  

Tror begge unger har været et par måneder første gang de blev passet af mine forældre. Den ældste var 7 mdr første gang hun overnattede ude - også hos mine forældre

Anmeld

1. november 2013

FrkZier

Sandratoft skriver:

Hejsa  

Isaak blev da han var omkring 4,5-5mdr passet i en time inden sengetid af min mor.. første gang han sådan rigtig skal passes er han 7mdr, der er det igen min mor der skal passe ham, der skal han passes en del timer fordi min kæreste og jeg skal ud og spise og i teateret
det kommer til at foregå hjemme hos os selv, så hun kan putte ham  i hans egen seng og han er i vante omgivelser osv

Anmeld

1. november 2013

Mettefpigen

Her blev han passet en weekend en gang om måneden fra han var 1 måned af gangen....

Anmeld

1. november 2013

Aabye

Sandratoft skriver:

Hejsa  

Bum bum.. Den store blev passet da han var 2.5 mdr allerede... Og han blev passet hver dag til han var 5 mdr (jeg var indlagt på sygehuset og far var igang med hans eksamen.. Så det var nødvendigt)..

Nr 2 blev passet ude første gang i juni.. Der var han 9 mdr gammel.. Det var 1 overnatning.. 

Anmeld

1. november 2013

CaWi

Sandratoft skriver:

Hejsa  

7 uger gammel var han, da han første gang blev passet i et døgn. Han blev passet i vores eget hjem af faster. Men han havde inden været passet et par timer, for at jeg kunne sove. Pasningen har oftest været af farmor, farfar og faster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.