Tøj til familieportræt - tyk mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

skatja skriver:

tak skal du have

ja det tror jeg ikke betyder noget for ellers kan fotografen vel fjerne shinen hvis det er. 

jeg er super glad for at shoppe i zizzi

Jeg køber også oftest bukser der Men efter at jeg er begyndt at studere igen, så er det som om jeg synes deres bukser især er blevet lidt for dyre til min SU

Jeg er heller ikke nem at stille tilfreds, jeg ved det

Men jeg vil i hvert fald prøve at køre forbi i morgen - og så håber jeg på at der står en eller anden sød mirakel-ekspedient og lige kan klæde mig på så jeg ser aller bedst ud

Tak fordi i skriver, alle sammen. Og særligt tak til jer som også viser billeder frem - det er dejligt at se jeres flotte billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

2babygirls

Tak for dit svar

Ja, det giver egentlig ret god mening. Jeg må se hvad jeg har i skabet. er bare så dum til sådan noget med tøj

Ender altid med at fortryde alligevel. men ville lige gøre mig ekstra umage når nu det er et billede vi vil give til familierne i julegave.

Et tørklæde der er stort kan også skjule meget, og så kan du sagtens vælge en mørk top, lys cardigan og matchende tørklæde 

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Det er taget her hjemme - en fotograf en time og voldsomt mange billeder at vælge imellem - de af ungerne alene er fantastiske og lige så gode som de traditionelle siger også de der kan lide de traditionelle.  

Det var pebret så ikke noget jeg gør hver år, men ville gerne igen især hvis jeg når en vægt hvor jeg er tilfreds med mig selv og vil turde give mig selv helt....

Det er nemlig halvpebret. Men vi har ikke fået så mange ønsker udover det her familieportræt - så nu gør vi det altså

Jeg tager selv billeder af pigerne normalt - og det er jo i alle situationer, og deler glædeligt ud af dem til familien Dem er de også glade for, men min mormor var meget specifik da hun fortalte at hun ønskede sig det billede af os, ha ha

Så nu får vi forhåbentligt taget et præsentabelt billede af os alle fire, og så har fotografen lovet at hun også vil tage nogen af pigerne for sig samt nogen af min mand og jeg.

Ih, hvor jeg håber at det kommer ti at gå godt

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Et tørklæde der er stort kan også skjule meget, og så kan du sagtens vælge en mørk top, lys cardigan og matchende tørklæde 

Det er selvfølgelig rigtigt, tak

Jeg må vist forsøge mig lidt fem foran spejlet i aften - og hvis alt kikser, må jeg på shopping i morgen

Anmeld

30. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

tak

Jeg kan desværre ikke åbne den side du linker til.

Det var da underligt. Hvis du facebooker Butik Natalie, så skulle den gerne komme frem.
Ellers prøv at google Zhenzi og Gozzip i billeder - så kommer der meget lækkert tøj op i plus størrelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.