Tøj til familieportræt - tyk mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Laulund87

Nu har jeg kun lidt ekstra på sidebenene. Jeg har tabt 7 kg og mangler 4, men selvtilliden er stadig ikke helt god Det var fotografen selv der foreslog at Maria skulle sidde på mig og det var jeg glad for så jeg kunne skjule mig lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

skatja skriver:

jeg er selv en plus størelse og hader også billeder!!

hvad med et par mørke jeans, en mørk trøje og så et tørklæde i en pangfarve. så vil man automatisk fokusere på det. zizzi har mange fede tørklæder og mørkt tøj. synes også deres ekspedienter er rigtig søde og gode til at hjælpe.

jeg står selv og skal bisætte min stedfar på lørdag og har helt opgivet tøjet da jeg er højgravid, +22 kg og fyldt med vand i mine ben. så jeg kan stortset ikke holde ud til at have noget "pænt" på. det bliver leggings,ballerinaer(som er det eneste jeg kan gå i lige pt) , tanktop og en cardigan. så må jeg se ud som jeg er hehe og ellers er folk jo velkommen til at se den anden vej

held og lykke med familiebilledet, jeg er sikker på du kommer til at se fin ud

Ja, jeg har virkelig også overskredet en grænse ved overhovedet at bestille tid hos fotografen

Jeg står normalt altid BAG kameraet

Jeg har lige luret lidt på Zizzi's webshop - de har godt nok meget fint lige nu. Så jeg må vist en tur forbi deres butik i morgen og prøve noget af det. Har set et par mørke, sådan lidt shiny, bukser som jeg synes ser smarte ud.

Mon det duer til fotografi, at de er lidt skinnende?

Jeg kondolerer med din stedfar. Håber i får en fin afsked med ham.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Nu har jeg kun lidt ekstra på sidebenene. Jeg har tabt 7 kg og mangler 4, men selvtilliden er stadig ikke helt god Det var fotografen selv der foreslog at Maria skulle sidde på mig og det var jeg glad for så jeg kunne skjule mig lidt

Sikke dog et dejligt billede

Hvor ser i fine ud alle tre.

Jeg tror virkelig også at jeg vil huske det der med at en af pigerne kan sidde hos mig

Tak fordi du viste frem

Anmeld

30. oktober 2013

lineog4

Anonym skriver:

Sikke nogle dejlige billeder!

Du ser godt ud

Måske jeg kan benytte lidt samme trick med en af pigerne foran mig? Det skal i hvert fald med i overvejelserne.

med den teknik endte jeg med et par billeder jeg vil vise offentligt og måske endda er lidt stolt af ;-) 

Men håber jeg en dag når at være tilfreds med mig selv så alle bare kan skyde løs for hvor er det dog surt jeg aldrig er med på billeder

Anmeld

30. oktober 2013

skatja

Anonym skriver:

Ja, jeg har virkelig også overskredet en grænse ved overhovedet at bestille tid hos fotografen

Jeg står normalt altid BAG kameraet

Jeg har lige luret lidt på Zizzi's webshop - de har godt nok meget fint lige nu. Så jeg må vist en tur forbi deres butik i morgen og prøve noget af det. Har set et par mørke, sådan lidt shiny, bukser som jeg synes ser smarte ud.

Mon det duer til fotografi, at de er lidt skinnende?

Jeg kondolerer med din stedfar. Håber i får en fin afsked med ham.

tak skal du have

ja det tror jeg ikke betyder noget for ellers kan fotografen vel fjerne shinen hvis det er. 

jeg er super glad for at shoppe i zizzi

Anmeld

30. oktober 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Sikke dog et dejligt billede

Hvor ser i fine ud alle tre.

Jeg tror virkelig også at jeg vil huske det der med at en af pigerne kan sidde hos mig

Tak fordi du viste frem

Tak skal du have

Ja og så sørg for at sidde/stå med rank ryg så du ikke falder sammen

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

med den teknik endte jeg med et par billeder jeg vil vise offentligt og måske endda er lidt stolt af ;-) 

Men håber jeg en dag når at være tilfreds med mig selv så alle bare kan skyde løs for hvor er det dog surt jeg aldrig er med på billeder

Det kan jeg godt forstå - det er altså et par rigtig gode billeder du har vist her

Smuk mor, skønne børn og en dejlig stemning Er de taget hjemme hos jer?

Vi skal i studie - det er mest bedsteforældrene der ønsker sig et familiebillede af os, og de er vist mest til sådan nogen helt klassiske billeder

Havde jeg selv skulle bestemme, så skulle billederne tages udenfor mens pigerne var i leg eller sådan noget - men det må blive en anden gang (hvis ellers jeg bliver bare nogenlunde tilfreds med de forestående billeder )

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tak skal du have

Ja og så sørg for at sidde/stå med rank ryg så du ikke falder sammen

uha, ja

Det må jeg virkelig også huske at tænke over - et ordentligt frontparti har desværre betydet at jeg efterhånden har fået en lidt sammenbøjet holdning når jeg sidder - tak fordi du sagde det.

Anmeld

30. oktober 2013

lineog4

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er altså et par rigtig gode billeder du har vist her

Smuk mor, skønne børn og en dejlig stemning Er de taget hjemme hos jer?

Vi skal i studie - det er mest bedsteforældrene der ønsker sig et familiebillede af os, og de er vist mest til sådan nogen helt klassiske billeder

Havde jeg selv skulle bestemme, så skulle billederne tages udenfor mens pigerne var i leg eller sådan noget - men det må blive en anden gang (hvis ellers jeg bliver bare nogenlunde tilfreds med de forestående billeder )

Det er taget her hjemme - en fotograf en time og voldsomt mange billeder at vælge imellem - de af ungerne alene er fantastiske og lige så gode som de traditionelle siger også de der kan lide de traditionelle.  

Det var pebret så ikke noget jeg gør hver år, men ville gerne igen især hvis jeg når en vægt hvor jeg er tilfreds med mig selv og vil turde give mig selv helt....

Anmeld

30. oktober 2013

Laulund87

Anonym skriver:

uha, ja

Det må jeg virkelig også huske at tænke over - et ordentligt frontparti har desværre betydet at jeg efterhånden har fået en lidt sammenbøjet holdning når jeg sidder - tak fordi du sagde det.

Jeg sidder også sådan krøbet sammen normalt, men er glad for at jeg kom i tanke om at rette ryggen Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.