Tøj til familieportræt - tyk mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
24 svar
11 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej

Vi skal på fredag have taget billeder hos en fotograf. Ganske almindelige familiebilleder af mor, far og vores to smukke piger

Far har tjek på tøjet, pigernes tøj er klart - men hvad med mor?

Jeg er en +størrelse, og ville være SÅ ked af at se alt for trind ud på billederne.

Er der nogen andre der vil vise deres billeder?

Eller har gode ideer til hvad jeg skal finde på?

Jeg har søgt på Google efter billeder, men der findes nærmest ikke ét billede hvor moren er lidt rund

Hvilke farver vil i anbefale? Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

2babygirls

Hej

Vi skal på fredag have taget billeder hos en fotograf. Ganske almindelige familiebilleder af mor, far og vores to smukke piger

Jeg er en +størrelse, og ville være SÅ ked af at se alt for trind ud på billederne.

Jeg har søgt på Google efter billeder, men der findes nærmest ikke ét billede hvor moren er lidt rund

Nu er jeg ikke overvægtig, så du ville ikke rigtig få så meget ud af mine billeder.

men vælg en mørk farve, ikke tætsiddende, men evt en top/bluse og så en blazer/ cardigan uden over så det skaber spil/kontrast/forskellige længder... Kan du følge mig??

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Nu er jeg ikke overvægtig, så du ville ikke rigtig få så meget ud af mine billeder.

men vælg en mørk farve, ikke tætsiddende, men evt en top/bluse og så en blazer/ cardigan uden over så det skaber spil/kontrast/forskellige længder... Kan du følge mig??

Tak for dit svar

Ja, det giver egentlig ret god mening. Jeg må se hvad jeg har i skabet. er bare så dum til sådan noget med tøj

Ender altid med at fortryde alligevel. men ville lige gøre mig ekstra umage når nu det er et billede vi vil give til familierne i julegave.

Anmeld

30. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Som den anden siger, lad være med at have for tætsiddende tøj på - men du skal heller ikke have et telt på. Ved begge dele ser du let tre størrelser større ud.

Gå evt ind på denne side og få lidt inspiration:
https://www.facebook.com/pages/Butik-Natalie/14306 3949062706?fref=ts

Held og lykke - jeg er selv en plus størrelse og HADER billeder

Anmeld

30. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Hej

Lang sort kjole evt med et lille bælte i taljen. Tror du vil se smuk ud tyk eller tynd. Husk tilbehør evt smykker : )

Anmeld

30. oktober 2013

lineog4

Jeg hader at få taget billeder og var slet ikke tilfreds sidste år med vægten da vi skulle tage billeder. Jeg valgte en grå strikkeglæde som var løs men samtidig ikke et telt og ja så synes jeg selv mine ben er fine nok ;-)

derudover valgte jeg så utraditionelle billeder så børnene skjulte mig  Her er to af dem:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

Som den anden siger, lad være med at have for tætsiddende tøj på - men du skal heller ikke have et telt på. Ved begge dele ser du let tre størrelser større ud.

Gå evt ind på denne side og få lidt inspiration:
https://www.facebook.com/pages/Butik-Natalie/14306 3949062706?fref=ts

Held og lykke - jeg er selv en plus størrelse og HADER billeder

tak

Jeg kan desværre ikke åbne den side du linker til.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Lang sort kjole evt med et lille bælte i taljen. Tror du vil se smuk ud tyk eller tynd. Husk tilbehør evt smykker : )

Tak

jeg tror dog aller helst at jeg gerne vil have bukser på - kjole er desværre ikke rigtig mig

God ide med smykker

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg hader at få taget billeder og var slet ikke tilfreds sidste år med vægten da vi skulle tage billeder. Jeg valgte en grå strikkeglæde som var løs men samtidig ikke et telt og ja så synes jeg selv mine ben er fine nok ;-)

derudover valgte jeg så utraditionelle billeder så børnene skjulte mig  Her er to af dem:

Sikke nogle dejlige billeder!

Du ser godt ud

Måske jeg kan benytte lidt samme trick med en af pigerne foran mig? Det skal i hvert fald med i overvejelserne.

Anmeld

30. oktober 2013

skatja

jeg er selv en plus størelse og hader også billeder!!

hvad med et par mørke jeans, en mørk trøje og så et tørklæde i en pangfarve. så vil man automatisk fokusere på det. zizzi har mange fede tørklæder og mørkt tøj. synes også deres ekspedienter er rigtig søde og gode til at hjælpe.

jeg står selv og skal bisætte min stedfar på lørdag og har helt opgivet tøjet da jeg er højgravid, +22 kg og fyldt med vand i mine ben. så jeg kan stortset ikke holde ud til at have noget "pænt" på. det bliver leggings,ballerinaer(som er det eneste jeg kan gå i lige pt) , tanktop og en cardigan. så må jeg se ud som jeg er hehe og ellers er folk jo velkommen til at se den anden vej

held og lykke med familiebilledet, jeg er sikker på du kommer til at se fin ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.