Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg ikke facebook, men hvis jeg havde - tror jeg bare jeg havde skrevet noget i retning af:Så skal vores nevøer og niecer have en lille fætter (eller kusine) til Juni
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Alle Da ikke alle skal vide jeg er gravid endnu, skriver jeg som ano. Som spørgsmålet siger i toppen: Hvad skrev i på FB da i skulle fortælle verden at i skulle være forældre...? Knus og kram
Hej Alle
Da ikke alle skal vide jeg er gravid endnu, skriver jeg som ano.
Som spørgsmålet siger i toppen:
Hvad skrev i på FB da i skulle fortælle verden at i skulle være forældre...?
Knus og kram
facebook skal ikke vide noget, det bliver tidligst efter fødslen.
Men vi fortæller vores forældre det her op til jul.
Vi har lige holdt tæt med vores bryllup og bryllupsplaner i hhv. 6 mdr for forældre og 1½ år for hele familien. Så vi kan ikke holde til flere hemmeligheder for familien.
Hej.
Efter det var gået galt for os 1 gang, var vi meget forsigtigt med at skrive noget på fb.
Men som mdr gik og min mave blev flottere og flottere, kom der billeder på fb, men de fleste vidste det i forvejen.
Skrev præcis: (kopieret)
HopinWishin skriver: Livet er fantastisk! Til august skal vi være forældre til vores længe ventede ønskebarn
Livet er fantastisk! Til august skal vi være forældre til vores længe ventede ønskebarn
Jeg lå scanninsbillede op og skrev til februar kommer en lille ny arving til godset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128