Hvad skrev i på FB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Christabelle

Vi har ikke skrevet noget endnu. Er 39+0. Så det bliver noget i retningen af: "så kom vores lille pige til verden......."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Menne

1+1=3

Anmeld

29. oktober 2013

Patriark

Anonym skriver:

Hej Alle

Da ikke alle skal vide jeg er gravid endnu, skriver jeg som ano.

Som spørgsmålet siger i toppen:

Hvad skrev i på FB da i skulle fortælle verden at i skulle være forældre...?

Knus og kram

Jeg skrev noget i stil med- har smittet min kæreste med en kønssygdom, der nok går over af sig selv i løbet af 9 mdr.-

Anmeld

29. oktober 2013

CaWi

Anonym skriver:

Hej Alle

Da ikke alle skal vide jeg er gravid endnu, skriver jeg som ano.

Som spørgsmålet siger i toppen:

Hvad skrev i på FB da i skulle fortælle verden at i skulle være forældre...?

Knus og kram

Jeg skrev: Så kommer der en lille ny Olsen til foråret

Anmeld

29. oktober 2013

Tulipan

Jeg har ikke skrevet noget endnu, venter til efter MD
Men har nu fortalt det til de fleste, så det er ikke mange der får det at vide over Facebook
Hvor langt er du?

Anmeld

29. oktober 2013

lineog4

Det er kun med nummer 4 at jeg var på facebook og jeg skrev intet blandt andet fordi mine elever ikke skulle have de at vide før min ledelse havde fundet navnet på barselsvikar, og ja så vidste de der skulle vide det jo så ikke nogen grund til annoncere yderligere....

Anmeld

29. oktober 2013

mrhl

Har ikke skrevet noget på fb. Der er billeder af mig med mave på osv som er taget ved forskellige lejligheder men har sgu ikke lavet en opdatering med nyheden... Fortalte det til folk personligt. Men kunne nok godt finde på at opdatere når hun er blevet født :-)

Anmeld

29. oktober 2013

CroQuis

Skrev noget med:

Hanne skal være farmor, Kurt skal være farfar, Ulla skal være mormor, Egon skal være morfar, Lisa skal være faster, Karla skal være moster, Hugo, Bent og Ulrik skal være onkler... Gæt hvad vi skal være?

Har udskiftet de rigtige navne med forkerte.. Og selvfølgelig var de rigtige personer tagget med deres navn i teksten 

Anmeld

29. oktober 2013

Smil

Profilbillede for Smil

Ved min den første havde jeg ikke Facebook

Ved lillebror skrev jeg: En bliver til to, to bliver til tre, tre bliver til fire - glæder mig til marts 

Anmeld

29. oktober 2013

HopinWishin

Livet er fantastisk! Til august skal vi være forældre til vores længe ventede ønskebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.