Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle
Da ikke alle skal vide jeg er gravid endnu, skriver jeg som ano.
Som spørgsmålet siger i toppen:
Hvad skrev i på FB da i skulle fortælle verden at i skulle være forældre...?
Knus og kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Alle Da ikke alle skal vide jeg er gravid endnu, skriver jeg som ano. Som spørgsmålet siger i toppen: Hvad skrev i på FB da i skulle fortælle verden at i skulle være forældre...? Knus og kram
"Så blev vores guldklump født.. bla bla"
Skrev ikke noget før jeg havde født... Var bange for hvis nu det gik galt....
Jeg bager tit kager,så skrev at jeg havde en kage i den store ovn.
"Der bor en fin lille baby i min mave, og faren er meget stolt over, at vi nu ved at den har nosser"
Skrev ikke noget før efter misdannelsesscanning, så vi vidste at alt var som det skulle være..
Jeg lagde et scanningsbillede fra nf op.
De 2 første gange var der ikke Facebook..
3. gang lagde jeg billede ind af en positiv test og skrev: I grow little people, what's you'r superpower.
4. gang blev et billede fra NF og teksten: der var 1, der var 2, der var 3, der var 4....
Jeg skrev dette på facebook:
Nå nu hvor min mor har annonceret at hun skal være mormor må jeg vel hellere annoncere at det altså er mig der er gravid og ikke Joakim (selvom nogen måske kunne tage fejl) :O)Jeg havde bedt min mor om ikke at sige noget.. det gjorde hun så alligevel.. Anden gang skrev jeg: Kan vel egentlig lige så godt smide bomben.. Til jer der IKKE ved noget endnu, så skal Marcus være storebror i november.. (på nuværende tidspunkt er jeg næsten halvvejs)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128