Nogen med erfaring med igangsætning..?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

Mini us

l.kjoeller skriver:

jeg havde en god fødsel via igangsætning MEN ville ikke anbefale det hvis du kan undgå det. mine veer gik nemlig i gang med agressive pille veer (lige så slemme som rigtige veer- kunne ikke mærke forskel) med 3 min mellemrum og gik 22 timer før hun var født  så 22 timer med veer med 3 min mellemrum. fik vestorm. derfor ville jeg nok vælge almen fødsel da man ikke bliver facet ind i det på samme måde. håber du får en fantastisk fødsel uanser 

Puuuuha lyder ikke sjovt :/ problemet er at min ryg ikke kan mere. Kan ingenting pga min gigt har på under 14 dage fået 3 kg væske udover den væske jeg havde inden..må se hvad lægen siger mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

l.kjoeller

Mini us skriver:

Puuuuha lyder ikke sjovt :/ problemet er at min ryg ikke kan mere. Kan ingenting pga min gigt har på under 14 dage fået 3 kg væske udover den væske jeg havde inden..må se hvad lægen siger mandag

det havde jeg også. og bækkenløsning. kan godt forstå du gerne vil sættes igang men fødslen bliver noget mere ligepå når den kommer, og kan stadig blive lang. det tog ikke mange timer fra jeg fik første pille til jeg gik i gang men kan tage dage for nogen. 

Personligt synes jeg ikke fødsel er så slemt igen (selvfølgelig ikke begageligt ), men man kan blive taget med overraskelse når de kommer med så kort mellemrum fra start. jeg måtte også have ve drop for at åbne mig det sidste 

Anmeld

1. november 2013

Mini us

l.kjoeller skriver:

det havde jeg også. og bækkenløsning. kan godt forstå du gerne vil sættes igang men fødslen bliver noget mere ligepå når den kommer, og kan stadig blive lang. det tog ikke mange timer fra jeg fik første pille til jeg gik i gang men kan tage dage for nogen. 

Personligt synes jeg ikke fødsel er så slemt igen (selvfølgelig ikke begageligt ), men man kan blive taget med overraskelse når de kommer med så kort mellemrum fra start. jeg måtte også have ve drop for at åbne mig det sidste 

Det er selvfølgelig altid bedst at lade naturen gå sin gang er spændt på hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.